best connect internet ..ma ktos?? opinie
-
- Częsty gość
- Posty: 46
- Rejestracja: sobota, 11 lutego 2012, 12:29
- Kontaktowanie:
-
- Przechodzień
- Posty: 12
- Rejestracja: wtorek, 1 października 2013, 16:36
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
@bestconnect
1. Bardzo proszę o informacje i printscreeny potwierdzające Państwa wiarygodność w zakresie dostarczanych usług (prędkości) odnoszące się do moich - a nie obejmujące:
- dni poprzedzające lub następujące po moich (vide poprzedni post),
- godziny następujące po moich (mój printscreen z godz. 14:20 - Państwa... 19:12!!!)
Czyżby we firmie był też problem z rozpoznawaniem dni kalendarza i godziny na zegarze???!!!
Gdybym zmierzył prędkość netu o 19:12 i byłaby ona niezadowalająca - taki printscreen umieściłbym na forum (z dziką rozkoszą!!!!!).
2. Ostatni telefoniczny kontakt z Państwa strony (BOK!!!) miał miejsce : 28.04.20014 r. o godzinie 11:54 i trwał 7 minut 40 sekund.... Jedyny Kontakt w sprawie wizyty u mnie - kiedy nie było mnie w domu.
Pogrążajcie się Państwo dalej..
Bo rozumiem, że po tej dacie macie wykazy bilingów dotyczące jakichkolwiek połączeń z moim numerem telefonu?
I dowody na to, że po wczorajszym moim poście Wasi pracownicy kilkukrotnie telefonicznie dostali odmowę dostępu do instalacji w mieszkaniu (po zachęcie do kontaktu telefonicznego z mojej strony w poście!!!) ?
I jesteście to w stanie udowodnić w późniejszym postępowaniu - np. przed Sądem w sprawach Konsumenckich?
Bo wątpię, żeby ADR (np. przed UKE) odniosło jakikolwiek skutek w załatwieniu tej sprawy.
Tu- na TYM FORUM BĘDĘ ŻĄDAŁ OŚWIADCZENIA - ILE RAZY WCZORAJ KTOKOLWIEK DO MNIE DZWONIŁ - A JEŚLI NIE UDOWODNICIE TEGO
BĘDĘ DOMAGAŁ SIĘ PRZEPROSIN Z WASZEJ STRONY!!!!!
Ktoś się zagalopował... Zdrowo....
Przydałaby się emotikonka tarzającego się ze śmiechu człowieka... Jako reakcja na Wasz post.
Niestety - jako Waszemu klientowi - do śmiechu jest już mniej....
I dobrze, że to forum istnieje - bo kolejni potencjalni klienci mogą popatrzeć na praktyki nieporadnego operatora.... Eeeh.
-- środa, 4 czerwca 2014, 16:34 --
P.S.
Rozumiem, że pochwalicie się Państwo Waszym huraganem troski o klienta:
- mailem ode mnie z dnia 28.04.2014 wysłanym o godz. 12:12, otwartym na Państwa komputerach (tak - wiem, że nie oznacza to ani odczytania go - ani tym bardziej zrozumienia jego treści): "Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Data: 2014-04-28 12:19";
- REKORDOWĄ ilością odpowiedzi na niego (okrągłe ZERO);
- "ponaglającym" moim mailem z dnia 21.05.2014 - dotyczącym braku reakcji na poprzedniego i....
HURRRA!!!! Wreszcie mailem z odpowiedzią!!! (21 dni oczekiwania!!!!!!)
BezKontakt i tyle.
Wszyscy Klienci powinni się cieszyć, że dachów nie robicie.
Bo wtedy dopiero wszyscy na forum mieliby ubaw.
W sumie chyba już mają:
Klient zgłasza w dniu 3.06.2014 o godzinie 14.20 cieknący dach w związku z ulewą - dołączając zdjęcie. O przeciekach pisał już wcześniej - ale co tam - skoro nie chciał nas wpuścić do domu jak raz do niego zadzwoniliśmy i wtedy mogliśmy i interweniować....
Niech bardzo wysokiej klasy specjalista zamieści zdjęcie danych z okolic godziny 19:12. Komentarz ma brzmieć: Ależ my mamy informacje, że u Pana nic nie pada!!!!
Radio Erewań byłoby z Was dumne
Raz już napisałem Wam wzór maila i to - czego oczekuje klient. I byłem pozytywnie i mile zaskoczony ówczesnym finałem - vide posty wcześniej. Mam nadzieję, że osoba która umiała czytać ze zrozumieniem też od Was nie odeszła...
Podpowiem gdzie szukać pomocy : obslugareklamacji- kropka -pl/
Piłeczka nadal po Waszej stronie.
1. Bardzo proszę o informacje i printscreeny potwierdzające Państwa wiarygodność w zakresie dostarczanych usług (prędkości) odnoszące się do moich - a nie obejmujące:
- dni poprzedzające lub następujące po moich (vide poprzedni post),
- godziny następujące po moich (mój printscreen z godz. 14:20 - Państwa... 19:12!!!)
Czyżby we firmie był też problem z rozpoznawaniem dni kalendarza i godziny na zegarze???!!!
Gdybym zmierzył prędkość netu o 19:12 i byłaby ona niezadowalająca - taki printscreen umieściłbym na forum (z dziką rozkoszą!!!!!).
2. Ostatni telefoniczny kontakt z Państwa strony (BOK!!!) miał miejsce : 28.04.20014 r. o godzinie 11:54 i trwał 7 minut 40 sekund.... Jedyny Kontakt w sprawie wizyty u mnie - kiedy nie było mnie w domu.
Pogrążajcie się Państwo dalej..
Bo rozumiem, że po tej dacie macie wykazy bilingów dotyczące jakichkolwiek połączeń z moim numerem telefonu?
I dowody na to, że po wczorajszym moim poście Wasi pracownicy kilkukrotnie telefonicznie dostali odmowę dostępu do instalacji w mieszkaniu (po zachęcie do kontaktu telefonicznego z mojej strony w poście!!!) ?
I jesteście to w stanie udowodnić w późniejszym postępowaniu - np. przed Sądem w sprawach Konsumenckich?
Bo wątpię, żeby ADR (np. przed UKE) odniosło jakikolwiek skutek w załatwieniu tej sprawy.
Tu- na TYM FORUM BĘDĘ ŻĄDAŁ OŚWIADCZENIA - ILE RAZY WCZORAJ KTOKOLWIEK DO MNIE DZWONIŁ - A JEŚLI NIE UDOWODNICIE TEGO
BĘDĘ DOMAGAŁ SIĘ PRZEPROSIN Z WASZEJ STRONY!!!!!
Ktoś się zagalopował... Zdrowo....
Przydałaby się emotikonka tarzającego się ze śmiechu człowieka... Jako reakcja na Wasz post.
Niestety - jako Waszemu klientowi - do śmiechu jest już mniej....
I dobrze, że to forum istnieje - bo kolejni potencjalni klienci mogą popatrzeć na praktyki nieporadnego operatora.... Eeeh.
-- środa, 4 czerwca 2014, 16:34 --
P.S.
Rozumiem, że pochwalicie się Państwo Waszym huraganem troski o klienta:
- mailem ode mnie z dnia 28.04.2014 wysłanym o godz. 12:12, otwartym na Państwa komputerach (tak - wiem, że nie oznacza to ani odczytania go - ani tym bardziej zrozumienia jego treści): "Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Data: 2014-04-28 12:19";
- REKORDOWĄ ilością odpowiedzi na niego (okrągłe ZERO);
- "ponaglającym" moim mailem z dnia 21.05.2014 - dotyczącym braku reakcji na poprzedniego i....
HURRRA!!!! Wreszcie mailem z odpowiedzią!!! (21 dni oczekiwania!!!!!!)
BezKontakt i tyle.
Wszyscy Klienci powinni się cieszyć, że dachów nie robicie.
Bo wtedy dopiero wszyscy na forum mieliby ubaw.
W sumie chyba już mają:
Klient zgłasza w dniu 3.06.2014 o godzinie 14.20 cieknący dach w związku z ulewą - dołączając zdjęcie. O przeciekach pisał już wcześniej - ale co tam - skoro nie chciał nas wpuścić do domu jak raz do niego zadzwoniliśmy i wtedy mogliśmy i interweniować....
Niech bardzo wysokiej klasy specjalista zamieści zdjęcie danych z okolic godziny 19:12. Komentarz ma brzmieć: Ależ my mamy informacje, że u Pana nic nie pada!!!!
Radio Erewań byłoby z Was dumne
Raz już napisałem Wam wzór maila i to - czego oczekuje klient. I byłem pozytywnie i mile zaskoczony ówczesnym finałem - vide posty wcześniej. Mam nadzieję, że osoba która umiała czytać ze zrozumieniem też od Was nie odeszła...
Podpowiem gdzie szukać pomocy : obslugareklamacji- kropka -pl/
Piłeczka nadal po Waszej stronie.
- Champi
- Bardzo towarzyski
- Posty: 477
- Rejestracja: piątek, 18 stycznia 2008, 21:44
- Lokalizacja: Raz tu, raz tam.
- Kontaktowanie:
-
- Przechodzień
- Posty: 12
- Rejestracja: wtorek, 1 października 2013, 16:36
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
"Proszę zatem powiedzieć w jaki sposób mamy Panu pomóc.
Na to wygląda że "na siłe" chce być Pan niezadowolony ale powstaje pytanie dlaczego?"
Proszę uczciwie przyznać:
"Nie zapewnialiśmy - na przestrzeni zgłaszanego okresu - oferowanych w umowie prędkości internetu i nie jesteśmy w stanie zapewnić takowych. Pozostaje nam zaproponować...."
Wahlarz propozycji dowolny... Popuszczając wodze fantazji - od zafundowania klientowi i jego rodzinie wczasów na Majorce, poprzez obniżenie rachunków o wysokość .... na okres.... - do propozycji rozwiązania umowy z uwagi na brak możliwości technicznych świadczenia usługi włącznie.
Ja nie mam zamiaru płacić za coś, czego nie dostaję.
Printscreen sprzed chwili:
Rozumiem, że bestconnect kupując w sklepie litrowy napój zadowala się mniej niż połową jej zawartości - uznając brak pozostałej części w butelce za.. normę.
Wasza sprawa - ja nie muszę.
Prędkość z printscreena - może mnie zadowolić w dzień - ale nie w nocy ! Dobija DO 10 Mb - niestety nie w godzinach 23-9 - bo wtedy ma to być DO 20Mb - A NIE PONIŻEJ 10Mbps.
Bo tak to wygląda w Waszej ofercie - dokładniej w Regulaminie Promocji (buhahahahaha - niech skonam !!!) "Przyśpieszamy w blokach" (II Warunki promocji, pkt 2 "Tabela opłat oraz prędkości", kolumna 4 tabeli)...
Istotnie - ruch jednostajnie przyśpieszony po równi pochyłej.... Zjaaaaazzzzd
Cóż, dołączam się do opinii Waszych byłych klientów: lemy, Uscianin, connect 11, którzy w tym wątku perypetie z Wami również opisywali i zacytuję podsumowanie jednego z nich (piątek, 10 stycznia 2014, 22:42):
"Dziś wypowiedziałem im umowę i zachęcam wszystkich, którym internet nie działa zgodnie z umową do zrobienia tego samego. A nowych klientów przestrzegam - nie warto! Szkoda Waszych nerwów na użeranie się z Bestconnect!"
Na to wygląda że "na siłe" chce być Pan niezadowolony ale powstaje pytanie dlaczego?"
Proszę uczciwie przyznać:
"Nie zapewnialiśmy - na przestrzeni zgłaszanego okresu - oferowanych w umowie prędkości internetu i nie jesteśmy w stanie zapewnić takowych. Pozostaje nam zaproponować...."
Wahlarz propozycji dowolny... Popuszczając wodze fantazji - od zafundowania klientowi i jego rodzinie wczasów na Majorce, poprzez obniżenie rachunków o wysokość .... na okres.... - do propozycji rozwiązania umowy z uwagi na brak możliwości technicznych świadczenia usługi włącznie.
Ja nie mam zamiaru płacić za coś, czego nie dostaję.
Printscreen sprzed chwili:
Rozumiem, że bestconnect kupując w sklepie litrowy napój zadowala się mniej niż połową jej zawartości - uznając brak pozostałej części w butelce za.. normę.
Wasza sprawa - ja nie muszę.
Prędkość z printscreena - może mnie zadowolić w dzień - ale nie w nocy ! Dobija DO 10 Mb - niestety nie w godzinach 23-9 - bo wtedy ma to być DO 20Mb - A NIE PONIŻEJ 10Mbps.
Bo tak to wygląda w Waszej ofercie - dokładniej w Regulaminie Promocji (buhahahahaha - niech skonam !!!) "Przyśpieszamy w blokach" (II Warunki promocji, pkt 2 "Tabela opłat oraz prędkości", kolumna 4 tabeli)...
Istotnie - ruch jednostajnie przyśpieszony po równi pochyłej.... Zjaaaaazzzzd
Cóż, dołączam się do opinii Waszych byłych klientów: lemy, Uscianin, connect 11, którzy w tym wątku perypetie z Wami również opisywali i zacytuję podsumowanie jednego z nich (piątek, 10 stycznia 2014, 22:42):
"Dziś wypowiedziałem im umowę i zachęcam wszystkich, którym internet nie działa zgodnie z umową do zrobienia tego samego. A nowych klientów przestrzegam - nie warto! Szkoda Waszych nerwów na użeranie się z Bestconnect!"
-
- Przechodzień
- Posty: 2
- Rejestracja: wtorek, 27 maja 2014, 14:24
- Kontaktowanie:
-
- Przechodzień
- Posty: 12
- Rejestracja: wtorek, 1 października 2013, 16:36
- Kontaktowanie:
- Zyla
- Częsty gość
- Posty: 82
- Rejestracja: niedziela, 12 czerwca 2005, 09:40
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
A ja nie mogę powiedzieć złego słowa o BestConnect.
Mam umowę indywidualna 15/30 4/4 (dzień/noc)
I przykładowe 3 testy z przed chwili...
Więc Polecam!!!
Mam umowę indywidualna 15/30 4/4 (dzień/noc)
I przykładowe 3 testy z przed chwili...
Więc Polecam!!!
-
- Częsty gość
- Posty: 33
- Rejestracja: piątek, 22 grudnia 2006, 20:20
- Kontaktowanie:
- Zyla
- Częsty gość
- Posty: 82
- Rejestracja: niedziela, 12 czerwca 2005, 09:40
- Kontaktowanie:
-
- Częsty gość
- Posty: 33
- Rejestracja: piątek, 22 grudnia 2006, 20:20
- Kontaktowanie:
- Zyla
- Częsty gość
- Posty: 82
- Rejestracja: niedziela, 12 czerwca 2005, 09:40
- Kontaktowanie:
-
- Przechodzień
- Posty: 12
- Rejestracja: wtorek, 1 października 2013, 16:36
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
@Kronos KBC
"Zbiorcza radiówka na dachu" - choć, jak za chwilę poprawi nas (robił to wcześniej - wytrawny znawca wiedzący o co chodzi) bestconnect: "usługa jest realizowana na radiolinii a nie "radiówce"" (vide bc - 3 czerwca 2014, 19:12)
Oczywiście później skrętka do mieszkania z "blokowego urządzenia zbiorczego"
@Zyla
Niestety - poziom usług BeZkontaktu - przypomina krzywą Gaussa ("dzwonową").
Też CHWALIŁEM jakość ICH usług, zamieszczałem printscreeny potwierdzające zgodność jakości z umową chwaląc po wszystkich jarmarkach
Jak już wcześniej w innym poście napisałem - przechwaliłem ich.
Proszę zwrócić uwagę na Ping u siebie i u mnie... Jedyna reakcja BeZkontaktu na opisanie telefoniczne problemu na samym jego początku: "to niemożliwe". Printscreeny nie robią na nich żadnego wrażenia, "fałszuję wyniki korzystając z komputera bezprzewodowo oraz podłączając inne urządzenia bezprzewodowe".
W sumie - dzięki bestconnect wiem, że nie należy kupować SmartTV korzystając z ich usług. Dzięki Bogu, że dzieciom tabletów nie kupowaliśmy!
Proszę poczytać wypowiedzi Uscianina, zerknąć na moje w całym wątku...
Wychodzi na to, że dobrze z tą firmą, to już było - a teraz może być tylko gorzej.
Szacunek dla Klienta ŻADEN. TO PAN - w przypadku kłopotów - MA ZA NIMI CHODZIĆ NA KOLANACH i BŁAGAĆ o interwencję - a i tak usłyszy Pan "u nas wszystko w porządku".
Przy okazji - proponuję zerknąć w umowę z TYM Operatorem. Jeśli posiada Pan Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych - niestety nieoznaczony datą ("wchodzi w życie z dniem 1.09.2009"). Proszę zwrócić uwagę na Rozdział VI płatności, pkt. 6 oraz 7. JAKIE OBOWIĄZKI NARZUCA NA KLIENTA OPERATOR:
Str. 1 Regulaminu:
Str. 2
W związku z powyższym (zacytuję) decyzję Prezesa UOKiK nr RKT-14/2008 oaz wyrok SOKiK
"I. Na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów uznaje się za naruszające zbiorowe interesy konsumentów praktyki polegające na:
1. stosowaniu w umowie oraz w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych postanowień wzorca umowy, które zostały wpisane do rejestru postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone, o którym mowa w art. 479 45 ustawy z dnia 17 listopada 1964r. - Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.), którego treść jest następująca: "(...) Brak faktury nie zwalnia Abonenta z obowiązku uiszczenia Opłaty abonamentowej i innych należnych Operatorowi opłat okresowych w przewidzianym terminie", co jest niezgodne z art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów."
Zapis Bestconnect: (7.)"(..) Brak rachunku nie zwalnia Abonenta z obowiązku uiszczenia wymaganych opłat(..)", tudzież: 6. "Ponowne podłączenie Usługi z tytułu nieuregulowania należnych opłat może nastąpić wyłącznie w przypadku całkowitej spłaty zaległości oraz dokonania opłat zgodnie z Cennikim (pozycja: Ponowna aktywacja uprzednio wyłączonej usługi z powodu nieuregulowanych należnych opłat)" - 50 zł.
Zapisy Regulaminu zawierają "postanowienia umowne uznane za niedozwolone prawomocnym wyrokiem Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów", które zostały napiętnowane u innych operatorów internetowych wyrokami sądów.
Odpowiednio klauzula nr 1166 z dnia 2007-03-12 Sygn. akt XVII AmC 1/07 (dla pkt. 6) oraz klauzula 4236 z dnia 2012-07-17 Sygn. akt XVII AmC 5773/11 (również 821) dla 7 dotyczących opłat za ponowne uruchomienie usługi!
Uff....
Napisałem o tym dlatego, że nie dość iż BezKontakt stosuje taki zapis w Regulaminie (inne zapisy również również posiadają wady prawne), to w umowie odsyła po faktury elektroniczne do NIEISTNIEJĄCEGO iBOK i w inne miejsca - a jeśli faktura nie dociera - to każe sobie dzwonić (a jakżeby inaczej).
A mnie już się nie chce tracić czasu na maile i tracić pieniędzy na telefony. Nie mam takiego obowiązku!!! Robiłem to przez pierwsze 3 miesiące umowy. iBOK jak nie było, tak nie ma. Faktury na pocztę elektroniczną - jak nie dochodziły - tak nie dochodziły. WRESZCIE ZATRUDNIONO (po moich telefonach !!!) Pocztę Polską i faktury pojawiają się... po terminie płatności. Dzięki Bogu JESZCZE (ale jak długo to potrwa?) NIE zażądano ode mnie odsetek za zwłokę, ale w rzekomym majestacie prawa internet może mi zostać wyłączony - a ja obarczony opłatą za ponowne jego włączenie przez niedozwoloną klauzulę w regulaminie.
A dziś... nadal nie mam faktury - i zgodnie z baaardzooo ciekawym ... Regulaminem -informuję Bestconnect "za pomocą dostępnych kanałów" o awarii.... Awarii faktury...
PUBLICZNIE proszę firmę Bestconnect o SZYBKĄ zmianę punktów Regulaminu, gdyż NIE SĄ ONE WIĄŻĄCE z mocy prawa. Powód? KAŻDY WASZ KLIENT może "zwrócić się do sądu powszechnego (rejonowego lub okręgowego) o uznanie danego postanowienia za niewiążące."
Do czego innych Klientów - w przypadku bezczynności Bestconnect - zachęcam, gdyż: "Postanowienia umowne uznane prawomocnym wyrokiem SOKiK za niedozwolone są wpisywane do Rejestru klauzul niedozwolonych. Od tego momentu ich stosowanie w obrocie z konsumentami staje się zakazane."
O zmianie w treści Regulaminu musicie zostać Państwo powiadomieni przez Bestconnect pisemnie - KAŻDY Z WAS z osobna. I że zmiana taka powinna zawierać stosowne pouczenie. Jakie?
Że akceptujecie zmiany - a jeśli nie - umowa jest rozwiązywana z Wami bez żadnych konsekwencji i ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Gdyby takimi ktoś Was straszył - Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta (http://www.bochnia.starostwo.gov.pl/dla ... menta.html).
O tym, co było wcześniej - wyrok 2008, Regulamin 2009 chyba nie trzeba pisać....
Drogi Zyla - nie chwal dnia przed zachodem, a operatora przed końcem umowy. Przestrzegali mnie w ten sposób na TYM forum, w TYM wątku INNI - a ja jak skowronek cieszyłem się z fajnego internetu. KRÓTKO się cieszyłem.
Życzę innych doświadczeń.
"Zbiorcza radiówka na dachu" - choć, jak za chwilę poprawi nas (robił to wcześniej - wytrawny znawca wiedzący o co chodzi) bestconnect: "usługa jest realizowana na radiolinii a nie "radiówce"" (vide bc - 3 czerwca 2014, 19:12)
Oczywiście później skrętka do mieszkania z "blokowego urządzenia zbiorczego"
@Zyla
Niestety - poziom usług BeZkontaktu - przypomina krzywą Gaussa ("dzwonową").
Też CHWALIŁEM jakość ICH usług, zamieszczałem printscreeny potwierdzające zgodność jakości z umową chwaląc po wszystkich jarmarkach
Jak już wcześniej w innym poście napisałem - przechwaliłem ich.
Proszę zwrócić uwagę na Ping u siebie i u mnie... Jedyna reakcja BeZkontaktu na opisanie telefoniczne problemu na samym jego początku: "to niemożliwe". Printscreeny nie robią na nich żadnego wrażenia, "fałszuję wyniki korzystając z komputera bezprzewodowo oraz podłączając inne urządzenia bezprzewodowe".
W sumie - dzięki bestconnect wiem, że nie należy kupować SmartTV korzystając z ich usług. Dzięki Bogu, że dzieciom tabletów nie kupowaliśmy!
Proszę poczytać wypowiedzi Uscianina, zerknąć na moje w całym wątku...
Wychodzi na to, że dobrze z tą firmą, to już było - a teraz może być tylko gorzej.
Szacunek dla Klienta ŻADEN. TO PAN - w przypadku kłopotów - MA ZA NIMI CHODZIĆ NA KOLANACH i BŁAGAĆ o interwencję - a i tak usłyszy Pan "u nas wszystko w porządku".
Przy okazji - proponuję zerknąć w umowę z TYM Operatorem. Jeśli posiada Pan Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych - niestety nieoznaczony datą ("wchodzi w życie z dniem 1.09.2009"). Proszę zwrócić uwagę na Rozdział VI płatności, pkt. 6 oraz 7. JAKIE OBOWIĄZKI NARZUCA NA KLIENTA OPERATOR:
Str. 1 Regulaminu:
Str. 2
W związku z powyższym (zacytuję) decyzję Prezesa UOKiK nr RKT-14/2008 oaz wyrok SOKiK
"I. Na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów uznaje się za naruszające zbiorowe interesy konsumentów praktyki polegające na:
1. stosowaniu w umowie oraz w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych postanowień wzorca umowy, które zostały wpisane do rejestru postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone, o którym mowa w art. 479 45 ustawy z dnia 17 listopada 1964r. - Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.), którego treść jest następująca: "(...) Brak faktury nie zwalnia Abonenta z obowiązku uiszczenia Opłaty abonamentowej i innych należnych Operatorowi opłat okresowych w przewidzianym terminie", co jest niezgodne z art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów."
Zapis Bestconnect: (7.)"(..) Brak rachunku nie zwalnia Abonenta z obowiązku uiszczenia wymaganych opłat(..)", tudzież: 6. "Ponowne podłączenie Usługi z tytułu nieuregulowania należnych opłat może nastąpić wyłącznie w przypadku całkowitej spłaty zaległości oraz dokonania opłat zgodnie z Cennikim (pozycja: Ponowna aktywacja uprzednio wyłączonej usługi z powodu nieuregulowanych należnych opłat)" - 50 zł.
Zapisy Regulaminu zawierają "postanowienia umowne uznane za niedozwolone prawomocnym wyrokiem Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów", które zostały napiętnowane u innych operatorów internetowych wyrokami sądów.
Odpowiednio klauzula nr 1166 z dnia 2007-03-12 Sygn. akt XVII AmC 1/07 (dla pkt. 6) oraz klauzula 4236 z dnia 2012-07-17 Sygn. akt XVII AmC 5773/11 (również 821) dla 7 dotyczących opłat za ponowne uruchomienie usługi!
Uff....
Napisałem o tym dlatego, że nie dość iż BezKontakt stosuje taki zapis w Regulaminie (inne zapisy również również posiadają wady prawne), to w umowie odsyła po faktury elektroniczne do NIEISTNIEJĄCEGO iBOK i w inne miejsca - a jeśli faktura nie dociera - to każe sobie dzwonić (a jakżeby inaczej).
A mnie już się nie chce tracić czasu na maile i tracić pieniędzy na telefony. Nie mam takiego obowiązku!!! Robiłem to przez pierwsze 3 miesiące umowy. iBOK jak nie było, tak nie ma. Faktury na pocztę elektroniczną - jak nie dochodziły - tak nie dochodziły. WRESZCIE ZATRUDNIONO (po moich telefonach !!!) Pocztę Polską i faktury pojawiają się... po terminie płatności. Dzięki Bogu JESZCZE (ale jak długo to potrwa?) NIE zażądano ode mnie odsetek za zwłokę, ale w rzekomym majestacie prawa internet może mi zostać wyłączony - a ja obarczony opłatą za ponowne jego włączenie przez niedozwoloną klauzulę w regulaminie.
A dziś... nadal nie mam faktury - i zgodnie z baaardzooo ciekawym ... Regulaminem -informuję Bestconnect "za pomocą dostępnych kanałów" o awarii.... Awarii faktury...
PUBLICZNIE proszę firmę Bestconnect o SZYBKĄ zmianę punktów Regulaminu, gdyż NIE SĄ ONE WIĄŻĄCE z mocy prawa. Powód? KAŻDY WASZ KLIENT może "zwrócić się do sądu powszechnego (rejonowego lub okręgowego) o uznanie danego postanowienia za niewiążące."
Do czego innych Klientów - w przypadku bezczynności Bestconnect - zachęcam, gdyż: "Postanowienia umowne uznane prawomocnym wyrokiem SOKiK za niedozwolone są wpisywane do Rejestru klauzul niedozwolonych. Od tego momentu ich stosowanie w obrocie z konsumentami staje się zakazane."
O zmianie w treści Regulaminu musicie zostać Państwo powiadomieni przez Bestconnect pisemnie - KAŻDY Z WAS z osobna. I że zmiana taka powinna zawierać stosowne pouczenie. Jakie?
Że akceptujecie zmiany - a jeśli nie - umowa jest rozwiązywana z Wami bez żadnych konsekwencji i ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Gdyby takimi ktoś Was straszył - Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta (http://www.bochnia.starostwo.gov.pl/dla ... menta.html).
O tym, co było wcześniej - wyrok 2008, Regulamin 2009 chyba nie trzeba pisać....
Drogi Zyla - nie chwal dnia przed zachodem, a operatora przed końcem umowy. Przestrzegali mnie w ten sposób na TYM forum, w TYM wątku INNI - a ja jak skowronek cieszyłem się z fajnego internetu. KRÓTKO się cieszyłem.
Życzę innych doświadczeń.
- renowacja
- Bardzo towarzyski
- Posty: 298
- Rejestracja: wtorek, 16 marca 2010, 18:30
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
zyla ile placisz za ta radiówke 5ghz. ???
- Zyla
- Częsty gość
- Posty: 82
- Rejestracja: niedziela, 12 czerwca 2005, 09:40
- Kontaktowanie:
-
- Przechodzień
- Posty: 12
- Rejestracja: wtorek, 1 października 2013, 16:36
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
W przypadku BezKontakt warto doliczyć sobie jakiś pakiecik w telefonii komórkowej lub inny awaryjny kanał-bo wylaczenia neta o takich porach stają się u nich zwyczajem. Klient w nocy ma spać-a nie pisać na forach ...
Poza tym-choć w Regulaminie napisano, że- klientowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 opłaty za 24h przerwę w dostawie, to będzie to możliwe dopiero po łącznych 36h przerw w miesiącu... A tego zalecana strona test multimedia nie zrobi.
Stąd zalecam dobry program do rejestracji tego, co na Waszej linii się dzieje... Nieświadomy klient -to skarb....
Świadomy daje regulaminy do UOKiK (Kraków Plac Szczepański 5) i kręci głową, jak mógł podpisać umowę w ktorej operator będzie próbował obciążyć go dodatkowymi kosztami, za .. doprowadzenie do jej ROZWIĄZANIA Z WINY OPERATORA....
Do końca miesiąca bliżej niż dalej... Jeszcze bliżej do 36h przerw w dostawach...
Poza tym-choć w Regulaminie napisano, że- klientowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 opłaty za 24h przerwę w dostawie, to będzie to możliwe dopiero po łącznych 36h przerw w miesiącu... A tego zalecana strona test multimedia nie zrobi.
Stąd zalecam dobry program do rejestracji tego, co na Waszej linii się dzieje... Nieświadomy klient -to skarb....
Świadomy daje regulaminy do UOKiK (Kraków Plac Szczepański 5) i kręci głową, jak mógł podpisać umowę w ktorej operator będzie próbował obciążyć go dodatkowymi kosztami, za .. doprowadzenie do jej ROZWIĄZANIA Z WINY OPERATORA....
Do końca miesiąca bliżej niż dalej... Jeszcze bliżej do 36h przerw w dostawach...
-
- Przechodzień
- Posty: 2
- Rejestracja: wtorek, 13 sierpnia 2013, 23:25
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
Mój pakiecik to 10/10 Mbit, pm/am.
Jestem zadowolonym klientem, rzetelny dostawca.
Przedstawiam wynik z tej chwili :
Jestem zadowolonym klientem, rzetelny dostawca.
Przedstawiam wynik z tej chwili :
-
- Przechodzień
- Posty: 2
- Rejestracja: poniedziałek, 14 maja 2007, 15:12
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
Ja mam pakiet Pro+ do 10 Mega w BestConnect.
Muszę powiedzieć szczerze że rezygnując z internetu kablowego Multimedii (za mała prędkość dostępna na wsi) byłem przekonany że internet radiowy nie dorówna stabilnością kablowi - po dwóch miesiącach użytkowania internetu od BestConnect jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Dosyć często sprawdzam jakość usługi, badam ping itd. i nie zauważam żadnych skoków, ani zgubionych pakietów - ping identyczny jaki miałem na kablu (tutaj warto dodać że BestConnect korzysta także z łącz Multimedii, więc zmieniłem bezpośredniego operatora na pośrednika który korzysta z ich łącz).
Czytając tutaj żale niektórych użytkowników jestem zaskoczony. Zapewne różnice w jakości wynikają z tego że BestConnect korzysta z łącz różnych operatorów (co według mnie jest normalne jeśli obejmują zasięgiem tak duży teren).
Druga ważna sprawa - super kontakt. Co prawda nie za często się z nimi kontaktuję bo nie mam takiej potrzeby, ale jeśli już rozmawiałem to zawsze szło się z nimi dogadać w każdej kwestii w przeciwieństwie do tego jak to jest u większych operatorów gdzie trzeba wysyłać 100 różnych pism zanim się coś wynegocjuje.
Podsumowując - jak do tej pory nie można powiedzieć o nich złego słowa, mam nadzieję że nie będę musiał kiedyś zmieniać mojego zdania. Polecam.
Muszę powiedzieć szczerze że rezygnując z internetu kablowego Multimedii (za mała prędkość dostępna na wsi) byłem przekonany że internet radiowy nie dorówna stabilnością kablowi - po dwóch miesiącach użytkowania internetu od BestConnect jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Dosyć często sprawdzam jakość usługi, badam ping itd. i nie zauważam żadnych skoków, ani zgubionych pakietów - ping identyczny jaki miałem na kablu (tutaj warto dodać że BestConnect korzysta także z łącz Multimedii, więc zmieniłem bezpośredniego operatora na pośrednika który korzysta z ich łącz).
Czytając tutaj żale niektórych użytkowników jestem zaskoczony. Zapewne różnice w jakości wynikają z tego że BestConnect korzysta z łącz różnych operatorów (co według mnie jest normalne jeśli obejmują zasięgiem tak duży teren).
Druga ważna sprawa - super kontakt. Co prawda nie za często się z nimi kontaktuję bo nie mam takiej potrzeby, ale jeśli już rozmawiałem to zawsze szło się z nimi dogadać w każdej kwestii w przeciwieństwie do tego jak to jest u większych operatorów gdzie trzeba wysyłać 100 różnych pism zanim się coś wynegocjuje.
Podsumowując - jak do tej pory nie można powiedzieć o nich złego słowa, mam nadzieję że nie będę musiał kiedyś zmieniać mojego zdania. Polecam.
-
- Przechodzień
- Posty: 12
- Rejestracja: środa, 25 czerwca 2014, 18:17
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
Ja się właśnie zastanawiam nad tym internetem, ale muszę poczekać do końca roku, aż mi się umowa skończy.
- alan
- Częsty gość
- Posty: 73
- Rejestracja: niedziela, 28 września 2008, 12:24
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
Czytam Wasze opinie, bo stoje u progu wyboru dostawcy ( konczy mi sie obecna umowa - operator komorkowy - jest za drogi ).
Czy ktos moze mi polecić jakiegos wartego uwagi dostawce w Bochni. Miejsce docelowe to mieszkanie w bloku, niestety tam jeszcze nie ma swiatłowodów.
- Neostrada ? - odpada z racji doprowadzenia lini telefonicznej i placenia za tzw " podtrzymanie numeru"
- Od sasiada ? - odpada, zwyczajnie sie obawiają ze tak nie wolno ehhh
- Komórki " LTE itd - owszem dziala, ale cena nie do akceptacji, i czesto jeszcze ograniczenia w ilosci pobranych danych...
- Bestconnect ? .....
Czy ktos moze mi polecić jakiegos wartego uwagi dostawce w Bochni. Miejsce docelowe to mieszkanie w bloku, niestety tam jeszcze nie ma swiatłowodów.
- Neostrada ? - odpada z racji doprowadzenia lini telefonicznej i placenia za tzw " podtrzymanie numeru"
- Od sasiada ? - odpada, zwyczajnie sie obawiają ze tak nie wolno ehhh
- Komórki " LTE itd - owszem dziala, ale cena nie do akceptacji, i czesto jeszcze ograniczenia w ilosci pobranych danych...
- Bestconnect ? .....
-
- Przechodzień
- Posty: 1
- Rejestracja: czwartek, 4 września 2014, 13:43
- Kontaktowanie:
Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie
Witam,
Chciałem zapytać o opinie mieszkańców osiedla św. Jana, którzy korzystają z internetu światłowodowego firmy Best Connect. Przede wszystkim interesuje mnie to, czy internet działa stabilnie, czy zdarzają się przerwy w dostawie internetu itp.
Zastanawiam się nad skorzystaniem z pakietu telewizja+internet.
Chciałem zapytać o opinie mieszkańców osiedla św. Jana, którzy korzystają z internetu światłowodowego firmy Best Connect. Przede wszystkim interesuje mnie to, czy internet działa stabilnie, czy zdarzają się przerwy w dostawie internetu itp.
Zastanawiam się nad skorzystaniem z pakietu telewizja+internet.
Wróć do „Informatyka, multimedia”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości