Dobry rehabilitant - masażysta

Wszystko na temat zdrowia i urody
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
pelo
Przechodzień
Kontaktowanie:

Dobry rehabilitant - masażysta

Postautor: pelo » piątek, 13 marca 2015, 08:17

Poszukuje dobrego rehabilitanta na terenie Bochni lub w okolicy.
Kogo polecacie?

fortune69kid
Przechodzień
Kontaktowanie:

Re: Dobry rehabilitant - masażysta

Postautor: fortune69kid » piątek, 13 marca 2015, 10:11

Polecam p. Mariusza Świątka, gabinet na Storynce. Świetny rehabilitant, do tego serdeczny, wysoce wykwalifikowany.

Kurzy9
Przechodzień
Kontaktowanie:

Postautor: Kurzy9 » piątek, 13 marca 2015, 19:04

Jestem studentem II roku fizjoterapii. Więc jeśli jesteś zainteresowany daj znać.

pelo
Przechodzień
Kontaktowanie:

Postautor: pelo » piątek, 13 marca 2015, 20:30

Dzięki za ofertę ale poszukuje kogoś z doświadczeniem.

kasica
Przechodzień
Kontaktowanie:

Postautor: kasica » piątek, 13 marca 2015, 23:39

Osobiście byłam w SYMETRII i jestem bardzo zadowolona z wizyty-ból barku ustąpił po pierwszej wizycie:). Byłam też u nich z dziećmi aby sprawdzić ich postawę i również nie moge powiedzieć niczego złego na temat rehabilitantów tej placówki-potwierdziło się tylko to, co lekarz stwierdził. Dostaliśmy ćwiczenia do domu i za jakiś czas mamy się pokazać. Miałam do czynienia z 2 rehabilitantów ale chyba jest ich więcej(aczkolwiek nie jestem pewna na 100%)

Awatar użytkownika
krzysztofborowiec
Przechodzień
Kontaktowanie:

Postautor: krzysztofborowiec » poniedziałek, 17 sierpnia 2015, 18:11

Witam serdecznie Godni polecenia są terapeuci z centrum Symetrii w Bochni przy ul. Leonarda 9 Zapraszamy na stronę internetową http://www.centrum-symetria.pl/ aby poznać naszą ofertę. Prowadzimy również gabinet w Krakowie w Centrum medycznym przy ul. Prądnickiej 10 na 1 piętrze. Pozdrawiamy.