Internet MULTIMEDIA = porażka

Internet, komputery, gry, multimedia, technologie, gsm itp.
Awatar użytkownika
krzysiek80
Przechodzień
Posty: 24
Rejestracja: czwartek, 11 czerwca 2009, 06:39
Kontaktowanie:

Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: krzysiek80 » wtorek, 1 grudnia 2009, 08:42

Temat do użytkowników internetu z Multimedi, czy u was też występują ciagłe problemy ze stabilnym działaniem internetu ? ostatnie dni to totalna porażka dwie duże awarie w ciągu czterech dni, a wcześniej nie wiele lepiej , i ciągle dzwonienie na infolinie z prośbą o usunięcie usterek ! Może pasowało by złożyć jakiś zbiorowy protest do tej firmy ?
Proszę dopisujcie się jeśli macie problemy z tą firmą .

Przenoszę do działu "Informatyka". /przemo

kuleczka
Częsty gość
Posty: 53
Rejestracja: środa, 28 października 2009, 13:48
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: kuleczka » wtorek, 1 grudnia 2009, 11:45

No niestety prawda u nas też albo jest albo nie ma. Tak się nie da pracować. :x

waris
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: piątek, 1 września 2006, 20:22
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: waris » wtorek, 1 grudnia 2009, 14:47

Dokdnie, to prawda ! Rowniez mam problemy z internetem od około 3 dni. Co chwilke mi przerywa polaczenie.... Paranoja !!!
Zatem Łącze sie w cierpieniu :D

Awatar użytkownika
krzysiek80
Przechodzień
Posty: 24
Rejestracja: czwartek, 11 czerwca 2009, 06:39
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: krzysiek80 » wtorek, 1 grudnia 2009, 14:56

linka do tego tematu wyślemy do multimedi , może da to im coś do myślenia !!

Awatar użytkownika
dusiek
Bardzo towarzyski
Posty: 378
Rejestracja: wtorek, 11 listopada 2008, 12:44
Lokalizacja: Muchówka
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: dusiek » wtorek, 1 grudnia 2009, 18:53


Awatar użytkownika
dawionrg1
Stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: środa, 1 kwietnia 2009, 17:30
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: dawionrg1 » wtorek, 1 grudnia 2009, 21:34

Dziwna ta awaria ponieważ po godzinie 16 internet działa tak jak powinien przynajmniej u mnie , natomiast rano jest tragedia jak się uda połączyć to za 3 minuty już nie ma internetu , jak dla mnie porażka ! Nie pierwsza i nie ostatnia taka awaria tej firmy :) Szkoda tylko że nie zostanie to odliczone od rachunku :)

gal_anom
Przechodzień
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek, 10 listopada 2008, 16:51
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: gal_anom » wtorek, 1 grudnia 2009, 21:56

Mieli awarię od piątku z serwerem ale prawdopodobnie dzisiaj miałbyć już koniec.
I chyba jest już OK bo internet śmiga bez problemu.
A czy internet z multimedi to porażka? myślisz, że gdzie indziej jest lepiej?

bogoswasko
Przechodzień
Posty: 9
Rejestracja: środa, 2 lipca 2008, 23:06
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: bogoswasko » wtorek, 1 grudnia 2009, 23:02

Kurcze mi też ciągle przerywa i zawsze w nie odpowiednim momęcie:/

ehh
Przechodzień
Posty: 29
Rejestracja: czwartek, 16 lipca 2009, 08:30
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: ehh » środa, 2 grudnia 2009, 11:44

Ja nie mam neta w ogóle
Wczoraj próbując sie dodzwonić na infolinię więcej osłuchałam się muzyczki..
Dodzwonił się mój chłopak po kilku próbach, Pani poinformowała go, iż nie zna czasu usunięcia usterki internet "jak będzie to będzie"..
Podobno panowie pracują do 14stej i naprawiają usterkę..
A na pytanie czy zostanie to odliczone od rachunku Pani odpowiedziała "prawdopodobnie" jeśli napisze sie reklamację.
Ogólna paranoja..

seek666
Przechodzień
Posty: 12
Rejestracja: środa, 11 marca 2009, 23:22
Lokalizacja: .dot - Studio Reklamy
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: seek666 » środa, 2 grudnia 2009, 13:46

Ostatnimi dniami prawda - mają jakąś awarię też dzwoniłem. Mi internet jest niezbędny do pracy. Z multimedi korzystam kilka lat i szczerze mówiąc jest OK, bardzo dawno nie było tak jak ostatnimi dniami. Zdarzyła się awaria trudno - ale nie sądzę żeby określać ta firmę przez to zdarzenie jako kiepską. Ja jestem zadowolony z ich usług.

woje2
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: sobota, 5 grudnia 2009, 18:08
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: woje2 » sobota, 5 grudnia 2009, 18:36

Mija już 9 dzień problemów z internetem - wielka i dziwna awaria w Multimedia Polska.

Jestem z Brzeska, posiadam łącze tzw. "biznesowe".

Zaczęło się u mnie na dobre w czwartek 26 listopada 2009 roku - internet zniknął na kilka godzin po czym pojawił się na kilka minut i tak kilka razy (pierwsza przerwa trwała ponad 6 godzin, później już różnie).

Infolinia automatycznie generowała komunikat w stylu "jeśli dzwonisz z Brzeska, lub ...." tu padały nazwy innych miast, chyba dwóch po czym wysłuchiwałem komunikatu o awarii i pracach, które są intensywne, a maja przyczynić się do jak najszybszego powrotu sieci.

W piątek było podobnie, w pozostałe dni też.

Dziwne tylko, że potem zmieniały się miasta i tak np. raz awaria obejmowała Brzesko i miasto X, a potem Brzesko i miasto Y. Dziwne też, że internet znikał i pojawiał się we w miarę regularnych porach (o czym szerzej za chwilę), tak, jakby ktoś "odkręcał kurek" od godziny X do godziny Y, a potem go zakręcał z powrotem.

Dzwoniłem wielokrotnie na infolinię i spotykałem się niemal ze zdziwieniem, że jak może nie działać internet jak już uporano się z awarią.

Awaria przebiega wciąż w zagadkowy sposób - w dwa dni punktualnie o 11:30 przed południem zniknął internet i pojawił się raz o 19:40, w drugim dniu o 19:30

Ponadto w ciągu dnia zauważałem, że kilka razy internet wracał na dosłownie kilka minut, czasem minutę i znowu znikał na kilkadziesiąt minut lub kilka godzin.

Jako ciekawostkę dodam, że miesięcznie firma Multimedia zdziera ze mnie kilkaset złotych miesięcznie. Jestem użytkownikiem łącza biznesowego (płacę głównie za szybkie wysyłanie, czyli "upload"). Konsultanci na linii nie potrafili mi pomóc, jedna pani wręcz płaczliwym tonem gdy powiedziałem jej, że nie przemawia do mnie to, że ona lakonicznie stwierdza "jest awaria, trwają prace" żachnęła się "to co ja mam Panu poradzić jak nie ma, przecież tłumaczę że jest awaria" jakbym co najmniej sam nie mógł wydedukować, ze skoro nie ma internetu, to musi być jakaś awaria...

Inny konsultant obiecał osobiście zająć się moim problemem, potraktować sprawą indywidualnie i po konsultacji z administratorem oddzwonić tego samego dnia (czwartek, 3 grudnia 2009, lub najpóźniej do południa w piątek 4 grudnia 2009). Oczywiście nie doczekałem się żadnej odpowiedzi.

Całkowicie zdezorganizowało mi to pracę w firmie, kontrahenci czekają na wyceny, przygotowane oferty, projekty itp. Do sporządzenia większości tych dokumentów potrzebne są cenniki i katalogi produktów dostępne wyłącznie online (niektóre aktualizowane bardzo często). Dzwonimy, faksujemy, zostajemy po godzinach (a nuż internet wróci około dwudziestej), Słowem - staramy się jakkolwiek nadrobić, ale i tak wypracowujemy góra 50% przysłowiowej normy. Oczywiście klientów nie obchodzi to że nie możemy im nic wysłać czy czegoś na bieżąco sprawdzić (pewnie myślą, że są traktowani po macoszemu, albo że nie wyrabiamy z obsługą).

Miałem już m.in. usługę z TP (neostrada), internet od małego, lokalnego operatora, którego nazwy już nawet nie pamiętam, teraz net z Multimedia... i ciągle porażka. Żaden nie sprostał podstawowemu zadaniu.

Co do reklamacji - zadałem też takie pytanie na infolinii. Odpowiedź mnie rozbawiła. Okazuje się, że automatycznie nie są w stanie obniżyć rachunku, gdyż nie mają takiej możliwości technicznej. To znaczy co? Nie wiedzą, w których miastach nie świadczyli usługi z powodu awarii? Nic prostszego chyba nie ma, jeśli np. całe Brzesko nie ma prze X dni internetu - proszę wszystkim abonentom tej usługi obniżyć abonament za ten okres. Ale pewnie gdzieś w umowie drobnym druczkiem jest napisane, że awaria musi trwać nieprzerwanie przez 24h by uznać, ze za ten dzień nie należy się obniżenie ceny. A przecież włączali internet, choćby na chwilę, ale każdego dnia sieć działała. Co z tego, ze przez dwie godziny nad ranem, ale działała... śmieszne.

Drodzy forumowicze - firma Multimedia Polska ma nas w głębokim poważaniu. Przynajmniej ja spotkałem się z całkowitym brakiem profesjonalizmu na infolinii i przy świadczeniu usługi "internet". Zostałem potraktowany niepoważnie, nikt nie udzielił mi sensownej odpowiedzi, zero pomocy.

Awatar użytkownika
krzysiek80
Przechodzień
Posty: 24
Rejestracja: czwartek, 11 czerwca 2009, 06:39
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: krzysiek80 » sobota, 5 grudnia 2009, 20:07

bardzo dobre słowa kolegi woje2, multimedia ma nas głęboko w d..ie :(
Jedynym pozytywem w tej sytuacji to dostałem zapewnienie ze mogę zerwać bez konsekwencji finansowych umowę . W poniedziałek wysyłam rezygnację i podpisuje umowę z orange na kablach TP . Orange nawet ceny ma przystępniejsze i myślę że net będzie ok bo orange to raczej firma profesjonalna w odróżnieniu od Multimedia .
Dodam jeszcze że u mnie ( gm Łapanów) ich net nigdy nie chodził super i rozłanczania też były może nie takie dokuczliwe jak teraz ale były

Awatar użytkownika
dawionrg1
Stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: środa, 1 kwietnia 2009, 17:30
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: dawionrg1 » sobota, 5 grudnia 2009, 23:38

to jest chore , czy ktoś za tą awarię nam odliczy od rachunku , myślę że nie ? Moim zdaniem powinna zostać napisana jakaś petycja , bo to jest karygodne zachowanie wobec MULTIMEDIA w stosunku do klientów > My w tej chwili płacimy za usługę z której tak naprawdę nie możemy w pełni korzystać

Awatar użytkownika
Ukasss
Uzależniony
Posty: 812
Rejestracja: poniedziałek, 23 czerwca 2008, 18:42
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: Ukasss » niedziela, 6 grudnia 2009, 13:28

Ja na pewno będę składał reklamacje. Jak nigdy nie mówiłem złego słowa o tej firmie tak teraz poważnie zastanawiam się nad przedłużeniem umowy(Choć to pewnie nie zrobi na nich wrażenia z tego co wiem mają sporo chętnych na internet).

A czy mogę wiedzieć jaki błąd wam się pokazuje w momencie próby połączenia?

ende
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: ende » niedziela, 6 grudnia 2009, 21:19

Rozmawiałem Z infolinią, i uzyskałem odpowiedź, że faktycznie mieli awarię w tym tygodniu, ale nie cały czas u wszystkich w Brzesku tylko okresowo u różnych Klientów, dlatego u większości bez problemu działało, ale u niektórych grup były przerwy trwające kilkanaście lub kilkadziesiąt minut na dzień.. bardzo różnie...

Po czym wystarczyło że użytkownik zrestartował modem i było OK.
Przez cały tydzień pracowali przy awarii: dzień i noc , i ostatecznie ją usunęli w piątek albo u niektórych w sobotę więc nie jest prawdą że o 14stej szli do domów! :D

Widać zdarza się nawet najlepszym. Ważne że nigdy wcześniej nie mieli takich problemów i oby się nie powtórzyły.

Awatar użytkownika
bania
Bardzo towarzyski
Posty: 245
Rejestracja: czwartek, 11 sierpnia 2005, 14:45
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :-)
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: bania » poniedziałek, 7 grudnia 2009, 00:18

ENDE JUZ PO PRACY ? SZEFOWIE NAKRZYCZELI ZE AWARIA TRWAŁA ZBYT DŁUGO I ZE BRZYDKO PISZĄ O WASZEJ FIRMIE W INTERNECIE ?

falcon030
Stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 08:00
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: falcon030 » wtorek, 8 grudnia 2009, 12:07

Hi!

U mnie pomaga kilkukrotny restart ROUTERA.

Moze maja zbyt wielu uzytkownikow i staraja sie, aby nie byli wszyscy on-line? :D

Pozdr.
T.

larry
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: środa, 30 grudnia 2009, 18:11
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: larry » środa, 30 grudnia 2009, 18:19

Fakt, zdażyła się im awaria, której usunięcie trwało chwilę. Jednak na pewno nie oznacza to, że firmą jest porażką. Ja korzystam z internetu od tej firmy od ponad 2 lat. Wczesniej z Zeto, gdzie awarie nie zdarzały się raz lub dwa w roku, tylko kilkanascie, i nie wygladaly tak, ze internet przerywal, tylko nie działał wcale np. przez kilka, a nawet kilkanascie dni. Takze, mysle ze poki co osoby ktore korzystaja z uslug tej firmy, nie maja za bardzo na co narzekac, poniewaz jest to przynajmniej dla mnie najlepsza firma jest chodzi o internet na dzien dzisiejszy w Brzesku.
Pozdrawiam

katrin
Przechodzień
Posty: 12
Rejestracja: piątek, 26 września 2008, 17:30
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: katrin » środa, 30 grudnia 2009, 19:53

Odnośnie tego tygodnia w którym Internet nie działał można złożyć reklamację w Multimedii. Ja takową złożyłam, dostałam już odpowiedź iż reklamacja została uznana i od następnego rachunku odliczą mi coś koło 15 zł...

ramuh
Bardzo towarzyski
Posty: 496
Rejestracja: czwartek, 14 grudnia 2006, 22:39
Lokalizacja: bochnia
Kontaktowanie:

Re: Internet MULTIMEDIA = porażka

Postautor: ramuh » środa, 30 grudnia 2009, 20:00

ja mam internet w IGLOONET ..niepodleglosci..swiatlowod....z reka na sercu mog powiedziec ze jestem zadowolony..mam 1mb..przez 2 lata max internetu nie mialem moze 4 dni.. ping staly.. sciaga z rapidshare z pelna predkoscia....polecam igloonet jesli chodzi o bloki..dawniej radiowy interenet z igloo dzialal marnie,teraz nie wiem jak radiowka dziala......wczesniej mialem tez internet z kablowki STREAMcommunication ( chyba tak sie nazywa) tez byl super...i tez moge polecic.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Wróć do „Informatyka, multimedia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości