Witam
Chciałbym podzielić się z Wami moimi przemyśleniami i uwagami nt. Internetii (dawnego Igloonetu). Jestem ich stałym klientem od około 7 lat. Do tej pory byłem zadowolony z usługi - zarówno cena jak i jakość była na dobrym poziomie. Już jakiś czas temu skończył mi się obowiązkowy okres kolejnej zresztą już umowy i chciałem ją przedłużyć i przy okazji być może zmienić nieco warunki - zwiększyć prędkość (obecnie mam łącze 1 Mbit/s). Niestety wygląda na to, że firma INTERNETIA ma w "głębokim poważaniu" swoich obecnych wieluletnich klientów. Na stronie internetowej operatora nie ma wogóle oferty dla obecnych klientów firmy chcących przedłużyć umowę. Jest jedynie możliwość zapoznania się z propozycją dla nowych potencjalnych klientów. Zadzwoniłem więc pod bocheński numer BOKu - okazuje się, że jest on przekierowany na ogólną infolinię internetii i zostałem połączony z konsultantem. Na infolinii złożono mi oczywiście propozycję przedłużenia umowy - zaproponowano mi jednak warunki gorsze niż dla nowego klienta z ulicy. Jest to szczególnie dziwne podczas gdy w ciągu ostatnich kilku tygodni Internetia wydzwania do wybranych swoich klientów proponując im internet 4 Mbit/s w cenie 29,90 brutto. Wiem o tym ponieważ kilku znajomych którzy w podobnym czasie co ja podpisywało umowę na internet otrzymało taką propozycję z której skorzystali. Czyżby firma dzieliła klientów na lepszych i gorszych? Paradokslanie zgodnie z ich polityką lepsze warunki otrzymałbym rozwiązując umowę z tą firmą po czym zawierając ją od nowa...
Sprawa stanęła na tym, że zgodnie z sugestią konsultanta na infolinii wysłałem maila do operatora z prośbą o kontakt ze strony tajemniczego działu utrzymaniowego. Zostałem zwrotnie zapewniony, że ktoś z pracowników skontaktuje się ze mną w ciągu najbliższych dni. Obecnie mija już trzeci tydzień i pomimo kilku kolejnych maili z mojej strony wygląda na to, że internetia nabrała całkowicie wody w usta.
Dochodzę do wniosku, że w firmie tej każdy pracownik telefonicznie składa klientowi inną propozycję, panuje tam ogromny bałagan i chaos oraz brak jakiejkolwiek sensownej polityki utrzymaniowej, nie można się doprosić o kontakt ze strony osoby kompetentnej, a firmie po prostu nie zależy na jej obecnych klientach.
Nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu telefonicznego z bocheńską filią internetii a godziny w których to biuro jest czynne (od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 8ej do 16ej) wymagają ode mnie brania specjalnie dnia urlopu na potrzeby załatwienia spraw papierkowych.
Może ktoś z Was ma podobne spostrzeżenia ? Zastanawiam się czy jest wogóle sens pchania się w kolejne umowy z tą firmą. Widząc jakie jest teraz podejście do klienta i przez jaką scianę trzeba się przebijać nie trudno mi sobie wyobraźić co działoby się w przypadku zgłaszania problemów technicznych z funkcjonowaniem łącza.
Pozdrawiam
Zniesmaczony klient
Internetia i jakość obsługi klientów
-
- Częsty gość
- Posty: 66
- Rejestracja: piątek, 6 maja 2011, 10:52
- Kontaktowanie:
- belzebub
- Uzależniony
- Posty: 1083
- Rejestracja: sobota, 15 października 2011, 15:09
- Kontaktowanie:
- Champi
- Bardzo towarzyski
- Posty: 477
- Rejestracja: piątek, 18 stycznia 2008, 21:44
- Lokalizacja: Raz tu, raz tam.
- Kontaktowanie:
-
- Bardzo towarzyski
- Posty: 463
- Rejestracja: poniedziałek, 8 marca 2010, 18:28
- Kontaktowanie:
Re: Internetia i jakość obsługi klientów
Podpieli mi na nowych warunkach w srode ale dziś dopiero sprawdziłem prędkość;/
umowa opiewa na 29zl i 4 mb, ale coś im się chyba pomyliło
umowa opiewa na 29zl i 4 mb, ale coś im się chyba pomyliło
- Champi
- Bardzo towarzyski
- Posty: 477
- Rejestracja: piątek, 18 stycznia 2008, 21:44
- Lokalizacja: Raz tu, raz tam.
- Kontaktowanie:
Re: Internetia i jakość obsługi klientów
Twój zysk, rzadko kiedy się zdarza, aby klient miał większą prędkość niż w umowie. Ja bym siedział cicho i się cieszył "kosmiczną" prędkością.
Rozumiem, że Ty korzystasz ze światłowody, nie radia. Tak?
Rozumiem, że Ty korzystasz ze światłowody, nie radia. Tak?
-
- Bardzo towarzyski
- Posty: 463
- Rejestracja: poniedziałek, 8 marca 2010, 18:28
- Kontaktowanie:
Re: Internetia i jakość obsługi klientów
Npdl - światło
- Champi
- Bardzo towarzyski
- Posty: 477
- Rejestracja: piątek, 18 stycznia 2008, 21:44
- Lokalizacja: Raz tu, raz tam.
- Kontaktowanie:
Re: Internetia i jakość obsługi klientów
Pozazdrościć
Wróć do „Informatyka, multimedia”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości