Internetia i jakość obsługi klientów

Internet, komputery, gry, multimedia, technologie, gsm itp.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Oberon
Częsty gość
Posty: 66
Rejestracja: piątek, 6 maja 2011, 10:52
Kontaktowanie:

Internetia i jakość obsługi klientów

Postautor: Oberon » środa, 19 września 2012, 08:18

Witam

Chciałbym podzielić się z Wami moimi przemyśleniami i uwagami nt. Internetii (dawnego Igloonetu). Jestem ich stałym klientem od około 7 lat. Do tej pory byłem zadowolony z usługi - zarówno cena jak i jakość była na dobrym poziomie. Już jakiś czas temu skończył mi się obowiązkowy okres kolejnej zresztą już umowy i chciałem ją przedłużyć i przy okazji być może zmienić nieco warunki - zwiększyć prędkość (obecnie mam łącze 1 Mbit/s). Niestety wygląda na to, że firma INTERNETIA ma w "głębokim poważaniu" swoich obecnych wieluletnich klientów. Na stronie internetowej operatora nie ma wogóle oferty dla obecnych klientów firmy chcących przedłużyć umowę. Jest jedynie możliwość zapoznania się z propozycją dla nowych potencjalnych klientów. Zadzwoniłem więc pod bocheński numer BOKu - okazuje się, że jest on przekierowany na ogólną infolinię internetii i zostałem połączony z konsultantem. Na infolinii złożono mi oczywiście propozycję przedłużenia umowy - zaproponowano mi jednak warunki gorsze niż dla nowego klienta z ulicy. Jest to szczególnie dziwne podczas gdy w ciągu ostatnich kilku tygodni Internetia wydzwania do wybranych swoich klientów proponując im internet 4 Mbit/s w cenie 29,90 brutto. Wiem o tym ponieważ kilku znajomych którzy w podobnym czasie co ja podpisywało umowę na internet otrzymało taką propozycję z której skorzystali. Czyżby firma dzieliła klientów na lepszych i gorszych? Paradokslanie zgodnie z ich polityką lepsze warunki otrzymałbym rozwiązując umowę z tą firmą po czym zawierając ją od nowa...

Sprawa stanęła na tym, że zgodnie z sugestią konsultanta na infolinii wysłałem maila do operatora z prośbą o kontakt ze strony tajemniczego działu utrzymaniowego. Zostałem zwrotnie zapewniony, że ktoś z pracowników skontaktuje się ze mną w ciągu najbliższych dni. Obecnie mija już trzeci tydzień i pomimo kilku kolejnych maili z mojej strony wygląda na to, że internetia nabrała całkowicie wody w usta.

Dochodzę do wniosku, że w firmie tej każdy pracownik telefonicznie składa klientowi inną propozycję, panuje tam ogromny bałagan i chaos oraz brak jakiejkolwiek sensownej polityki utrzymaniowej, nie można się doprosić o kontakt ze strony osoby kompetentnej, a firmie po prostu nie zależy na jej obecnych klientach.

Nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu telefonicznego z bocheńską filią internetii a godziny w których to biuro jest czynne (od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 8ej do 16ej) wymagają ode mnie brania specjalnie dnia urlopu na potrzeby załatwienia spraw papierkowych.

Może ktoś z Was ma podobne spostrzeżenia ? Zastanawiam się czy jest wogóle sens pchania się w kolejne umowy z tą firmą. Widząc jakie jest teraz podejście do klienta i przez jaką scianę trzeba się przebijać nie trudno mi sobie wyobraźić co działoby się w przypadku zgłaszania problemów technicznych z funkcjonowaniem łącza.

Pozdrawiam

Zniesmaczony klient

Awatar użytkownika
belzebub
Uzależniony
Posty: 1083
Rejestracja: sobota, 15 października 2011, 15:09
Kontaktowanie:

Re: Internetia i jakość obsługi klientów

Postautor: belzebub » środa, 19 września 2012, 13:36


Awatar użytkownika
Champi
Bardzo towarzyski
Posty: 477
Rejestracja: piątek, 18 stycznia 2008, 21:44
Lokalizacja: Raz tu, raz tam.
Kontaktowanie:

Re: Internetia i jakość obsługi klientów

Postautor: Champi » czwartek, 20 września 2012, 05:24


cod
Bardzo towarzyski
Posty: 463
Rejestracja: poniedziałek, 8 marca 2010, 18:28
Kontaktowanie:

Re: Internetia i jakość obsługi klientów

Postautor: cod » niedziela, 23 września 2012, 16:59

Podpieli mi na nowych warunkach w srode ale dziś dopiero sprawdziłem prędkość;/

umowa opiewa na 29zl i 4 mb, ale coś im się chyba pomyliło :mrgreen:



Awatar użytkownika
Champi
Bardzo towarzyski
Posty: 477
Rejestracja: piątek, 18 stycznia 2008, 21:44
Lokalizacja: Raz tu, raz tam.
Kontaktowanie:

Re: Internetia i jakość obsługi klientów

Postautor: Champi » poniedziałek, 24 września 2012, 16:23

Twój zysk, rzadko kiedy się zdarza, aby klient miał większą prędkość niż w umowie. Ja bym siedział cicho i się cieszył "kosmiczną" prędkością.
Rozumiem, że Ty korzystasz ze światłowody, nie radia. Tak?

cod
Bardzo towarzyski
Posty: 463
Rejestracja: poniedziałek, 8 marca 2010, 18:28
Kontaktowanie:

Re: Internetia i jakość obsługi klientów

Postautor: cod » poniedziałek, 24 września 2012, 22:15

Npdl - światło

Awatar użytkownika
Champi
Bardzo towarzyski
Posty: 477
Rejestracja: piątek, 18 stycznia 2008, 21:44
Lokalizacja: Raz tu, raz tam.
Kontaktowanie:

Re: Internetia i jakość obsługi klientów

Postautor: Champi » poniedziałek, 24 września 2012, 23:31

Pozazdrościć :wink:

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Wróć do „Informatyka, multimedia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości