@bestconnect
1. Bardzo proszę o informacje i printscreeny potwierdzające Państwa wiarygodność w zakresie dostarczanych usług (prędkości) odnoszące się do moich -
a nie obejmujące:
-
dni poprzedzające lub następujące po moich (vide poprzedni post),
-
godziny następujące po moich (mój printscreen z godz. 14:20 - Państwa... 19:12!!!)
Czyżby we firmie był też problem z rozpoznawaniem dni kalendarza i godziny na zegarze???!!!
Gdybym zmierzył prędkość netu o 19:12 i byłaby ona niezadowalająca - taki printscreen umieściłbym na forum (z dziką rozkoszą!!!!!).
2.
Ostatni telefoniczny kontakt z Państwa strony (BOK!!!) miał miejsce : 28.04.20014 r. o godzinie 11:54 i trwał 7 minut 40 sekund.... Jedyny Kontakt w sprawie wizyty u mnie - kiedy nie było mnie w domu.
Pogrążajcie się Państwo dalej..
Bo rozumiem, że po tej dacie macie wykazy bilingów dotyczące jakichkolwiek połączeń z moim numerem telefonu?
I dowody na to, że po wczorajszym moim poście Wasi pracownicy kilkukrotnie telefonicznie dostali odmowę dostępu do instalacji w mieszkaniu (po zachęcie do kontaktu telefonicznego z mojej strony w poście!!!) ?
I jesteście to w stanie udowodnić w późniejszym postępowaniu - np. przed Sądem w sprawach Konsumenckich?
Bo wątpię, żeby ADR (np. przed UKE) odniosło jakikolwiek skutek w załatwieniu tej sprawy.
Tu- na TYM FORUM BĘDĘ ŻĄDAŁ OŚWIADCZENIA - ILE RAZY WCZORAJ KTOKOLWIEK DO MNIE DZWONIŁ - A JEŚLI NIE UDOWODNICIE TEGO
BĘDĘ DOMAGAŁ SIĘ PRZEPROSIN Z WASZEJ STRONY!!!!!Ktoś się zagalopował... Zdrowo....
Przydałaby się emotikonka tarzającego się ze śmiechu człowieka... Jako reakcja na Wasz post.
Niestety - jako Waszemu klientowi - do śmiechu jest już mniej....
I dobrze, że to forum istnieje - bo kolejni potencjalni klienci mogą popatrzeć na praktyki nieporadnego operatora.... Eeeh.
-- środa, 4 czerwca 2014, 16:34 --
P.S.Rozumiem, że pochwalicie się Państwo Waszym huraganem troski o klienta:
- mailem ode mnie z dnia 28.04.2014 wysłanym o godz. 12:12, otwartym na Państwa komputerach (tak - wiem, że nie oznacza to ani odczytania go - ani tym bardziej zrozumienia jego treści): "Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Data: 2014-04-28 12:19";
-
REKORDOWĄ ilością odpowiedzi na niego (okrągłe ZERO);
- "ponaglającym" moim mailem z dnia 21.05.2014 - dotyczącym braku reakcji na poprzedniego i....
HURRRA!!!! Wreszcie mailem z odpowiedzią!!! (21 dni oczekiwania!!!!!!)
BezKontakt i tyle.Wszyscy Klienci powinni się cieszyć, że dachów nie robicie.
Bo wtedy dopiero wszyscy na forum mieliby ubaw.
W sumie chyba już mają:
Klient zgłasza w dniu 3.06.2014 o godzinie 14.20 cieknący dach w związku z ulewą - dołączając zdjęcie. O przeciekach pisał już wcześniej - ale co tam - skoro nie chciał nas wpuścić do domu jak raz do niego zadzwoniliśmy i wtedy mogliśmy i interweniować....
Niech bardzo wysokiej klasy specjalista zamieści zdjęcie danych z okolic godziny 19:12. Komentarz ma brzmieć: Ależ my mamy informacje, że u Pana nic nie pada!!!!
Radio Erewań byłoby z Was dumne
Raz już napisałem Wam wzór maila i to - czego oczekuje klient. I byłem pozytywnie i mile zaskoczony ówczesnym finałem - vide posty wcześniej. Mam nadzieję, że osoba która umiała czytać ze zrozumieniem też od Was nie odeszła...
Podpowiem gdzie szukać pomocy : obslugareklamacji- kropka -pl/
Piłeczka nadal po Waszej stronie.