best connect internet ..ma ktos?? opinie

Internet, komputery, gry, multimedia, technologie, gsm itp.
gee33
Przechodzień
Posty: 12
Rejestracja: wtorek, 1 października 2013, 16:36
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: gee33 » piątek, 4 października 2013, 20:43

Odświeżę wątek.
Dziś (1.10.2013) podpisałem umowę z bestconnect i internet "chodzi" od kilku godzin. Na plus zaliczyć należy 14 dni próby bez opłat. I na tym koniec plusów. Wykupiłem opcję "Max do 20 M", czyli do 10mega za dnia i do 20 w nocy (23-9). Niestety - "DO" oznacza tyle, że do chwili obecnej download nie przekroczył 5Mb.
Ciekawe, bo... DO 6Mb jest tańszy pakiet!
Czyli - zaczynamy doić klienta od pierwszego dnia.
Pan montażysta (plus - bardzo uprzejmy!) - po zwróceniu uwagi przy podpisywaniu umowy, że prędkość NAWET NIE ZBLIŻYŁA SIĘ do DEKLAROWANEJ - zadzwonił do BOKu - ale.. okazało się, że jest tam tylko sekretarka. Miała zgłosić komu trzeba sprawę. Zadzwoniłem 7 godzin później - bo zmian nie było. Pani przyjmująca zgłoszenie - poinformowała, aby... napisać do nich maila w tej sprawie! Jak dla mnie - za 13 dni jestem gotów złożyć rezygnację z usługi.
Będę informował na bieżąco co się dzieje i jak to wygląda. Pozostaje robić co godzinę printscreeny i.. archiwizować.
P.S.
Zapomnijcie o graniu po sieci - porty do komunikacji z innymi użytkownikami zablokowane!!!! Żegnajcie "Counter Strike" czy Diablo II i III!!!! Ba! Nawet w "Medal of Honor" przyjdzie mi grać w pojedynkę... Tylko, że tak mogłem grać też bez internetu z bestconnect.
Tfu! Nazwa "BEZconnect" byłaby bardziej na miejscu!
Przy okazji - mam kartę w telefonie komórkowym. Net nie zszedł poniżej prędkości 7,2 Mbps! Szok!

W pierwszym dniu użytkowania - BEZkontakta nie polecam.

-- środa, 2 października 2013, 12:33 --

2.10.2013 (drugi dzień z bestconnect - albo BEZkontakt). Dwa maile bez odpowiedzi. Prędkość za dnia i w nocy nie przekroczyła nadal 5Mbps (przypominam mam płacić za 10/20 Mb!). Wykonałem telefon do BOK. Pani, stwierdziła, że na budynku trzeba wymienić antenę. Mają to wykonać do soboty - czyli 5.10.2013.

Zaczynam się bać - jedna firma z Łapczycy obiecała mi w czerwcu wykonać i dostarczyć meble kuchenne do końca sierpnia. Do dziś ich nie mam... Firma ma "obsuwę" - obsługują innych klientów. W klatce obok :-(


Na razie nie widzę chęci zatrzymania klienta. Sąsiedzi też narzekają na prędkości...
Drugi dzień użytkowania - BEZkontakta NADAL nie polecam.


Gdybym nie zadzwonił do BOK - nikt nie raczyłby mnie powiadomić o czymkolwiek.

P.S.

Podpowiadam rozwiązanie działowi PR - zwykły mail do usera/klienta:


"Drogi Kliencie.

Dziękujemy za zgłoszenie problemu. Jest nam przykro z powodu Państwa niedogodności. W toku przeprowadzonych czynności ustaliliśmy przyczynę kłopotów (można - ale nie trzeba pisać: Jest nią antena w Państwa bloku). Niedogodności zostaną usunięte najpóźniej do dnia 5.10.2013 (soboty).

Pozdrawiamy

Wasz Operator
BESTconnect"

Tylko w Polsce to takie trudne...

-- czwartek, 3 października 2013, 19:00 --

3.10.2013 (trzeci dzień dzień z bestconnect - albo BEZkontakt)
Spotkałem dziś pod blokiem ekipę z "BEZKontaktu". Ucieszyłem się, zagadnąłem i pochwaliłem, jak to szybko przyjechali antenę wymieniać (dwóch ich było!). Na moje słowa parsknęli śmiechem. "My klientowi przyjechaliśmy internet podłączać" - odparli. Dodali przy tym, że o takiej sprawie jak wymiana anteny nie słyszeli we firmie...

Dorzucę linki do printscreenów z pomiarów prędkości...
Nic to nie zmienia - ale może następni klienci już się nie natną.

http://www.iv.pl/images/40452801615627649988.png
http://www.iv.pl/images/83355725352068935633.png
http://www.iv.pl/images/17430785611975980440.png
http://www.iv.pl/images/05631105415573228332.png

-- piątek, 4 października 2013, 19:43 --

4.10.2013 (czwarty dzień dzień z bestconnect - albo BEZkontakt)

Zmieniam zdanie i nazwę firmy - z BEZkontakt na WRESZCIE-jakiś-Kontakt!

Otwieram pocztę i czytam:

od biuro@bestconnect.pl
2013-10-04 16:30

"Witam,
informujemy, iż usterka związana z niską prędkością Pana internetu w
dniu dzisiejszym została usunięta. W przypadku jakichkolwiek problemów
prosimy o kontakt.
Pozdrawiam"

Mam nadzieję, że zwróciliście uwagę na godzinę - bo ja ruszyłem do puszczania testów.
I... ni hu, hu!!!
Download 1878 Kbps (1,8 Mb z oferowanych 10) Upload 154 Kbps (powyżej 25% oferowanych 512 kbps) i ping 154 ms!!!!!!!!!!!

I nagle! Cud!!!!!! :mrgreen:
http://www.iv.pl/images/35751894881990030049.png

O godzinie 20:28 zobaczyłem pierwszy raz oferowane prędkości!!!!! (Ale popatrzcie na dole obrazka na poprzednie pomiary z godziny 20:00!!!)

Ciekawe, co będzie w nocy...
No i czy sąsiadom też się poprawiło?

irlandczyk
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: piątek, 4 października 2013, 22:51
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: irlandczyk » piątek, 4 października 2013, 22:56


gee33
Przechodzień
Posty: 12
Rejestracja: wtorek, 1 października 2013, 16:36
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: gee33 » niedziela, 6 października 2013, 10:06


Awatar użytkownika
renowacja
Bardzo towarzyski
Posty: 298
Rejestracja: wtorek, 16 marca 2010, 18:30
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: renowacja » niedziela, 6 października 2013, 12:53

nie chwal dostawcy przed podpisaniem umowy :) :mrgreen:

Awatar użytkownika
Szfiecu
Stały bywalec
Posty: 181
Rejestracja: piątek, 26 maja 2006, 14:07
Lokalizacja: Puerto Rico
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: Szfiecu » wtorek, 8 października 2013, 19:58


Awatar użytkownika
Mariooo
Częsty gość
Posty: 31
Rejestracja: środa, 13 stycznia 2010, 21:02
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: Mariooo » środa, 11 grudnia 2013, 16:42

Tez macie slabe transfery w bestconnect dzisiaj?
Mam umowe 12/24 Mb/s a dzis internet chodzi tylko do 1Mb.
2 dni temu bylo jeszcze spoko ale i tak dociagalo max do 8Mb.

Mieszkam w samym centrum wiec nie powinno byc problemow z zasiegiem

Uscianin
Przechodzień
Posty: 3
Rejestracja: piątek, 13 grudnia 2013, 20:12
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: Uscianin » piątek, 13 grudnia 2013, 20:22

Słabe transfery mam od samego początku korzystania z NOConnect. Operator usilnie próbuje nic nie robić w mojej sprawie, aż nie upłynie mi termin próbny i nie zostanę u nich w kajdankach na dwa lata.

Słabe transfery to jeszcze nic. Gorzej, że ciągle zrywa połączenie. Próbowałem sobie w coś pograć po sieci. NIE MA SZANS. Wywala z każdego serwera po minucie czy dwóch. 7 razy już dzwoniłem do biura obsługi i za każdym razem jest informacja, że "szef się zajmie nadajnikiem", ale efektu brak.

Czytając opinie tutaj na forum widzę, że nie tylko ja mam podobne problemy. Może ktoś wreszcie coś zrobi z tym marnym połączeniem, za które każą sobie płacić słone pieniądze. Faktycznie zmiana oferty na DO x MBit jest adekwatna i słuszna. Bo prędkość, którą to połączenie osiąga nie jest ani w połowie takie za jakie sie płaci.

Podsumowując ostrzegam wszystkich, żeby się dobrze zastanowili zanim podpiszą umowę z tym dostawcą. I pewnie w przyszłym tygodniu będę już korzystał z internetu u konkurencji :)

connect1
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: niedziela, 15 grudnia 2013, 09:54
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: connect1 » niedziela, 15 grudnia 2013, 10:17

Raczej "Bad connect". Od kilku miesięcy mam nieprzyjemność współpracy z tą firmą. Bardzo częste kłopoty z dostawą w wymaganej prędkości, ciągłe wahania prędkości nawet do zera. Trudno dodzwonić się do centrali. A już super kuriozum, to ich pomysł na ściganie klientów by w terminie płacili rachunki. Już w przeddzień upływu terminu płatności, na ekranie twojego komputera zamiast połączenia z internetem, ukazuje ci się informacja o płatności i blokuje ona wejścia na strony internetowe!!! Jest to wk-----ce!

Uscianin
Przechodzień
Posty: 3
Rejestracja: piątek, 13 grudnia 2013, 20:12
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: Uscianin » piątek, 10 stycznia 2014, 22:42

Jako, że jestem cierpliwym człowiekiem, dałem im jeszcze czas na dogranie wszystkiego, aby, jak mnie zapewniali, wszystko działało tak jak powinno. Niestety nic z tego. po 3 tygodniach i niezliczonych telefonach do firmy internet jak działał beznadziejnie tak działa. Rozłącza się ciągle, a prędkości wieczorami nie przekraczają 2Mbit. Przypomnę mam pakiet "do 12Mbit". Żenada. Dziś miałem otrzymać od firmy telefon co robimy dalej, ale nie dość, że nie zadzwonili to nie odbierają telefonu. Pewnie chcą mnie przetrzymać, żebym już nie mógł się wycofać i musiał męczyć się z tym beznadziejnym łączem 2 lata. Niedoczekanie! Dziś wypowiedziałem im umowę i zachęcam wszystkich, którym internet nie działa zgodnie z umową do zrobienia tego samego. A nowych klientów przestrzegam - nie warto! Szkoda Waszych nerwów na użeranie się z Bestconnect!

-- piątek, 10 stycznia 2014, 22:42 --

Cierpliwość okazała się dobrą drogą postępowania z BestConnect. Po miesiącu walki o stabilne łącze wreszcie je otrzymałem. Jeszcze nie minął tydzień odkąd internet się poprawił i nadal testuje, ale wygląda to obiecująco. Ping ok 30ms i łącze dosyć stabilnie na poziomie 5,6 - 5,7Mbps z obiecanych 6Mbbps. Może jednak nie jest z nimi tak źle jak opisywałem wcześniej. Ale nie uprzedzajmy faktów. Testuję nadal...

lemy
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: sobota, 15 lutego 2014, 08:41
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: lemy » sobota, 15 lutego 2014, 08:58

witam,
zdecydowanie nie polecam tej firmy Best Oszust! Internet beznadziejny, kilkadziesiąt razy w ciągu godziny potrafi zrywać połączenie, nie da się grać w żadne sieciówki, strach robić przelew przez internet bo nie wiesz kiedy cię rozłączy, dzwonienie do firmy nic nie daje.... "z naszej strony wszystko działa, proszę zresetować modem, u Pana jest dobry zasięg itp.itd" Ostatni pomysł o przypominaniu o fakturze, to już przegięcie...kilkadziesiąt razy dziennie resetuje stronę internetową żeby pokazać rachunek.... rzecznik praw konsumenta już został poinformowany mają to sprawdzić, ale od razu powiedzieli że firma nie ma prawa tak robić.... odradzam tą firmę, podpisać umowę a potem olewka, problemy z Neostradą to przy bestconekcie pikuś,
pozdr

gnaj
Przechodzień
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek, 10 marca 2014, 18:54
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: gnaj » poniedziałek, 10 marca 2014, 18:58

Dlatego właśnie lepiej jest mieć dostawcę internetu ogólnopolskiego. Netia działa w Bochni świetnie :)

podatnik
Bardzo towarzyski
Posty: 367
Rejestracja: wtorek, 17 listopada 2009, 13:13
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: podatnik » wtorek, 11 marca 2014, 14:58


gee33
Przechodzień
Posty: 12
Rejestracja: wtorek, 1 października 2013, 16:36
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: gee33 » niedziela, 25 maja 2014, 00:47

Niestety - macie rację. Przechwaliłem BeZconnect jak diabli! :oops:

Pograć po sieci nie idzie - poblokowane porty. Transfer (DL) w dzień miał być do 10 w nocy do 20 Mb. (wg. umowy).
W dzień ok. 6, w nocy ledwie ponad 10 wyjdzie (rekordy 12,95)!!!
Płacę jednak taryfę "20Mb - internet na max". Sąsiad ma takie prędkości jak ja - w tańszej taryfie "10 max".
Wysył? Porażka! Dzień powinno być 512 - a czasem do 256 kbps nie dochodzi! W nocy 1 Mb to też marzenie.
Przerwy w dostawie netu - to norma, gdyż w umowie zapisano, że dostawca ma obowiązek usunąć usterkę w 48 godzin i dopiero po upływie tego czasu odbiorca ma prawo dochodzić roszczeń (o czym z dumą poinformowała mnie Pani z BOK!!!!!) !!!!


Robisz przelew? Trach - neta brak! Wysyłasz zdjęcie? Trach! Zaczynasz od nowa po 15 minutach!
Zdjęcia w HDR wysyłałem przez kilka dni!!! Zdjęć było 27. Każde około 15-17 MB!!!

Mam dość chrzanienia głupot Pani z BOKu, która informuje, że:
- "właśnie zmieniają antenę" (kilka razy w tygodniu????!!!!),
- "będą zmieniać antenę" (czyją?!!! bo wychodzi na to, że u nas na bloku została zmieniona 4 razy!!!! - według słów Pani),
lub - i to jest HICIOR:
"proszę dzwonić ZA KAŻDYM RAZEM przy zauważonych nieprawidłowościach" - podczas, gdy przesyłam mailem printscreeny z kilkunastu dni (czasem po 3 z tego samego dnia, żeby pokazać, że telefon do BOKu i "zmiana anteny" nie przyniosły rezultatu).

Jeśli ktoś czuje się oszukany przez G...Connect - proponuję udać się ze mną do Bocheńskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Ja wybieram się tam w przyszłym tygodniu.
Analizując ostatnio zakazane klauzule na stronach UOKiK - zauważyłem właśnie te o 48h trybie usuwania awarii i sposobie rozpatrywania reklamacji. Mam nadzieję, że szybko się uwolnię od tej firmy, jako klient - a UOKiK dołoży swoje. A jeśli nawet nie - to nie dam się dłużej robić w konia!

Innych przestrzegam, tym bardziej, że negatywnie piszą o nich też na innych portalach:
safegroup***pl/hardware/wydajnosc-lacza-internetowego-i-ile-za-to-placicimy-t4882-100***html
W miejsce gwiazdek wstawić jedną kropkę!

Jak ktoś to z ich firmy przeczyta - to niech przekaże szefowi, żeby pozostał przy kopanej piłce halowej. Tam da się osiągnąć sukcesy - w necie radiowym - RÓWNIA POCHYŁA!!!

Nawet tego posta pisałem w nocy na kilka rat - bo rozłączało!!!

P.S.
Jutro zacznę rozwieszać ulotki na naszym osiedlu w klatkach bloków oddawanych do użytku, żeby kolejni lokatorzy nie nacięli się na to "coś" (ciśnie się słowo na literę g), co do zgodności towaru z umową podobne nie jest.
Może developer też zacznie działać, jak mu klientów postraszę brakiem porządnego internetu w okolicy?
Chwilowo potencjalnych mieszkańców Osiedla Zielone Wzgórze przestrzegam: internet radiowy tutaj to NIEPOROZUMIENIE!
Developer posiada jeszcze wolne mieszkania przy ul. Wygoda, gdzie dotarła TPSA/Orange z kablem i... nie ma kłopotów! Podobnie jak i z Netią!

Na razie wszystko - byle nie radiówka od Bestconnect. (bossze!!! 25 lat w Unii i ja takie rzeczy piszę!)

-- środa, 21 maja 2014, 12:18 --

Wróciłem z Orange. Neostrada na osiedlu już dostępna!!!! 3 domy dalej (jednorodzinny domek) sąsiedzi korzystają od lat - nie mają żadnych zastrzeżeń (byłem, pytałem - Państwo wykorzystują neta do pracy - oboje pracują w domu przy kompach).
Wolę dopłacić 20 zeta i mieć święty spokój, niż użerać się kolejny miesiąc z BeZnetConnect! :mrgreen:

-- środa, 21 maja 2014, 15:58 --

Dzisiejszy dzień: 2,95 Mbps download, 0,28 Mbps upload



Gdybym miał taryfę sąsiada - do 4Mbps dzień - do 8 Mbps noc -nie odzywałbym się.
Niestety - tak wygląda działalność firmy BezKontakt - Ciuruś Królówka.

-- sobota, 24 maja 2014, 23:47 --

Uuuupsss....
Kolejny dowód jak wygląda 20 Mbps w wykonaniu BezNADZIEJNYconnect:

bestconnect
Częsty gość
Posty: 46
Rejestracja: sobota, 11 lutego 2012, 12:29
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: bestconnect » wtorek, 27 maja 2014, 08:34

witam.

Pozwole sobie wtrącić kilka groszy do Pana komentarzy na temat komentarzy Pana wobec naszej firmy.
Po pierwsze - tak kilkukrotnie zgłaszał Pan usterkę w postaci "niepełnej prędkości". W czasie konsultacji telefonicznej wykonał Pan test prędkości który pokazywał 9.8 Mbit/s co Pana nie zadowalało bo "ma być 10 i już" więc umówiliśmy się z Panem na serwis który Pan kategorycznie odmówił twierdząc że wszystko co trzeba opisał Pan na mailu i na tym sprawa ucichła.
Po drugie - fałszuje Pan wyniki speedtestu poprzez problemy z routerem/komputerem/połączeniem bezprzewodowym/tudzież innym. Proszę spoglądnąć na wyniki Pana transferu z dnia wczorajszego:

jak widać z powyższego obrazka średni transfer miedzy godziną 17:00 a 19:00 wskazuje na maksymalne zużycie dostępnego łącza przez co ewidentnie Pana wyniki testu (z poprzedniego postu) były zafałszowane
Po trzecie - poniżej przedstawiam uptime Pana połączenia:

Proszę się przyglądnąć dokładnie temu obrazkowi. Jak widać ostatnia przerwa była 11 godzin temu na okres około 1 minuty, a poprzednia około 22 dni temu na okres 8 godzin (oczywiście sprawdziłem osobiście logi z Pana routera bezprzewodowego i okazało się że Pan po prostu odłączył go z sieci!)

Patrząc na powyższe proszę zatem nie oczerniać wizerunku naszej firmy bez realnych podstaw do reklamacji.
Tak czy inaczej proszę o telefon do naszej firmy celem umówienia się na spotkanie i sprawdzenie w czym tkwi problem (a jasno wynika z powyższych screenów że problem jest po Pana stronie!)

Uscianin
Przechodzień
Posty: 3
Rejestracja: piątek, 13 grudnia 2013, 20:12
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: Uscianin » wtorek, 27 maja 2014, 11:01

Witam,
Bestconnect znowu z zmienił się na Bezconnect. Niestety stabilność łącza tego operatora pozostawia wiele do życzenia. Przez chwile było dobrze... Dzwoniłem do BOK i zgodzę się z moim poprzednikiem. Ciąglę słyszę tylko "trwają pracę na przekaźniku". Ale ile te prace będą trwać, kiedy się zaczęły i kiedy skończą to na stronie nie raczą napisać. Poza tym każdy szanujący swoich klientów operator takie prace przeprowadza w godzinach nocnych tak żeby nie zakłócać pracy klientów. Ja pracuje zdalnie i przy takiej polityce utrzymania sieci, staje się to niemożliwe. I to ja muszę przez to pracować w godzinach nocnych (co tak na marginesie ostatnio też nie jest już możliwe). Jeśli polityka firmy odnośnie informowania klientów i utrzymania sieci się nie zmieni, jeśli stabilność łącza się nie poprawi do końca miesiąca to rezygnuję z tego operatora...

bujot
Przechodzień
Posty: 2
Rejestracja: wtorek, 27 maja 2014, 14:24
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: bujot » wtorek, 27 maja 2014, 14:46


kj
Bardzo towarzyski
Posty: 225
Rejestracja: czwartek, 14 czerwca 2007, 21:42
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: kj » sobota, 31 maja 2014, 00:07


dwutlenek
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: sobota, 31 maja 2014, 08:06
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: dwutlenek » sobota, 31 maja 2014, 08:25

Witam

To ja powiem tyle....Boże spraw aby do bochni dotarło UPC. Mieszkałem do nie dawna koło warszawki i miałem net właśnie od upc. Zaje*** net,stabilny,szybki,brak limitu pobierania i nieporównywalnie tani w stosunku do innych operatorów. Generalnie jak czytam teraz opinnie o operatorach w Bochni to serce mi krwawi. Zastanawiam się nad Lte z plusa/polsatu. Ale ten ograniczony transfer danych. Nawet jak sie luka youtuba to z pakietu zżera. Masakra...póki co szukam, czytam, pytam, przegladam oferty...może ktoś coś doradzi? Aktualnie męczę playa na doładowania :PP

Pozdrawiam

gee33
Przechodzień
Posty: 12
Rejestracja: wtorek, 1 października 2013, 16:36
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: gee33 » wtorek, 3 czerwca 2014, 16:26

Cieszę się, że i inni użytkownicy zaczynają zauważać problem BezKontaktu.

@bestconnect
1. Proszę więc nie szermować rzekomą moją wypowiedzią, że prędkość ma być 10Mbps.

Publicznie oświadczam (było wcześniej w moich postach) i podkreślam to:
Jeśli Państwo utrzymają prędkość w dzień "do 10 Mbps" na poziomie powyżej 8Mbps - NIE BĘDĘ ZGŁASZAŁ PRETENSJI! Jeśli w nocy będzie to prędkość powyżej 17 Mbps (przypominam posiadam taryfę "na maksa 20 Mb") ŻADNYCH SKARG NIE BĘDZIE!!!!
Rozumiem zapis w umowie "do 10 Mbps" i "do 20 Mbps".

Na razie mam tyle: DL 1,18 Mbps UL 0,31Mbps - printscreen sprzed kilku minut:



No ale pewnie to znów problem z moim routerem.. - pewnie "po prostu odłączyłem go z sieci!" :roll:
I coś mi się zdaje, że ikona oznaczająca połączenie z netem przez "fifi-rifi" (połączenia w oparciu o sieć bezprzewodową) na pasku zadań wygląda inaczej niż ta, którą mam na printscreenach (czy czytelnicy będą uprzejmi sprawdzić - bardzo proszę).
Ale tu też pewnie coś zafałszowałem...

CIEKAWA RZECZ: KAŻDORAZOWO po telefonie z interwencją prędkości na krótki okres czasu wracały do akceptowalnych wysokości. Tak mniej więcej na dzień, dwa.
Co z resztą również było widoczne po pierwszych moich postach w tym temacie, kiedy dopiero podpisywałem z Wami umowę i gdy po interwencjach poprawiło się (polecam wątek od początku prześledzić) na jakiś okres czasu, gdy... (o ja niemądry!!!!!!) chwaliłem Wasze usługi ! :oops:



2. Chyba powinniście Państwo zacząć rejestrować rozmowy Klientów z BOK. Będzie łatwiej o rozstrzygnięcia - jak sprawy są załatwiane.
Tekst (skądinąd bardzo uprzejmej Pani z Waszego Biura) - "Proszę dzwonić nawet codziennie z informacjami dotyczącymi obniżenia prędkości" położył mnie na łopatki.
Podobnie jak i Pana wstęp(jeśli to piszący na forum dzwonił) z naszej krótkiej rozmowy: "Podobno ma Pan problem z internetem"

Chcecie Państwo "coś" sprawdzić, dokonać pomiarów? ZAPRASZAM (publicznie oświadczam!).
Umówmy się na konkretny termin - i nie ma sprawy.


Proszę wybaczyć, że ludzie tacy jak ja pracują i że nie są w stanie - w chwili odebrania telefonu - udostępnić Wam mieszkania i urządzeń.

Podtrzymuję swoją gotowość - jak w rozmowie telefonicznej - do przyjęcia stałego połączenia telefonicznego z Waszym biurem, celem monitorowania jakości łącza. Dzieci będące w domu częściej niż ich rodzice i na dodatek o różnych porach - mają jeszcze większe wymagania niż dorośli (o nastoletniej córce strach w tych okolicznościach wspominać!!!) i będą mogły szybko powiadamiać o zaistniałych problemach.

No tak - ale - jak to Pan napisał? Znowu wychodzi, że "problem jest po" mojej stronie.... :oops:


@kj i bujot
Dziękuję za pomoc - mam przygotowane podobne dane, którymi nie chciałem czytelników forum zanudzać. Przygotowuję solidniejszą batalię, gdyż jako nauczyciel akademicki ... informatyki ("Diagnostyka i naprawa urządzeń techniki komputerowej", "Sieci komputerowe") i wieloletni certyfikant sieci zintegrowanych (Cisco, KRONE i Novell) mam dość nieciekawych rozmów z osobami nie rozróżniającymi ikon sieci bezprzewodowej od przewodowej w systemie Windows. Może założymy osobny wątek typowo "informatyczny"? Gorzej, jak nam wyjdzie bocheńska "elektroda" ;-)
Gdybyście zaobserwowali inne ciekawe zjawiska - proszę o PM.


@dwutlenek
Też miałem dobre doświadczenia UPC w Krakowie, dopóki TP S.A. - a później Netia nie przebiła ich ceną i prędkością. Nie było też (i nie ma) problemów z VECTRĄ we Wrocławiu i Raciborzu. Korzystałbym z Netii w Bochni, gdyby mieli warunki techniczne (czyt. kabel do mnie nie dopełzł ;-) ).
Brak konkurencji w Bochni to przykra sprawa.
Zanim wpadłem w BezKonekt korzystałem z Plusa. Zresztą robię to do tej pory - przy wysyłaniu fotografii do studia w Krakowie po tym, jak 10 zdjęć w HDR wysyłałem 3 noce (ponad 300 GB) BezKontaktem.
Przy okazji - korzystałem kiedyś z netu w Play. W związku z moją lokalizacją i kłopotami z zasięgiem - PLAY uznał reklamację i rozwiązał umowę przed czasem bez żadnych kosztów.
W obydwu przypadkach były to pakiety netu w abonamencie-ale z YT nie korzystałem więc starczało.

Cieszę się, że Orange (d.TP.S.A.) - jest gotowe podpiąć neostradę, bo pojawiły się warunki techniczne.
Będzie drożej (o prawie 30zł) na miesiąc.. Ale przynajmniej nikt mi na forum później nie napisze, że net słaby, bo router wyłączam :lol: :lol: :lol:
Fajnie, że i sąsiedzi powoli zaczynają dostrzegać problemy z BezKonektem po tym, jak okazuje się, że wrzucenie 5MB zdjęcia (kilku) na otomoto staje się niemałym wyzwaniem :roll:

-- wtorek, 3 czerwca 2014, 15:23 --

P.S.

Drogi bestconnect - poczytaj tę stronę od góry. Gdy zasługujecie na pochwałę - to chwalę i polecam.
Kiedy nie dbacie w ŻADEN sposób o klienta i macie go w nosie - spodziewajcie się postów jak wcześniej i obecnie.
Chyba wcześniej nikt nie nazwał Was GOODconnect.. I w świetle powyższego - nieprędko się to przydarzy...

Awatar użytkownika
filolog
Częsty gość
Posty: 76
Rejestracja: sobota, 16 lipca 2005, 00:07
Kontaktowanie:

Re: best connect internet ..ma ktos?? opinie

Postautor: filolog » wtorek, 3 czerwca 2014, 17:10

No i od dziś LTE Plusa/Polsatu jest bezlimitowe. Po wyczerpaniu pakietu internet będzie dalej hulał w zależności od opcji ,do 10MB, 20 MB albo nawet bez limitu. Żeby tylko zwiększyli zasięg to mają szansę pozamiatać takie cienkie radiówki.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Wróć do „Informatyka, multimedia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości