Proszę o pomoc w wyborze aparatu.

Dla wszystkich amatorów fotografii. Dyskusje, linki, zdjęcia :)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Awatar użytkownika
przemo
Uzależniony
Posty: 696
Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2005, 12:55
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Proszę o pomoc w wyborze aparatu.

Postautor: przemo » środa, 18 lipca 2012, 10:53

Witam, chciałbym się zdać na Wasze doświadczenie i pomoc.
Chciałbym zakupić aparat /cyfrówkę/ by czasami pstryknąć jakąś fotkę na wakacjach/wycieczkach czy imprez. rodzinnych, czasami nakręcić jakiś mały filmik etc. Nie znam się zbytnio na fotografii więc myślę lustrzanki z potężnymi manualami odpadają. Chciałbym przeznaczyć na aparat około 1000zl +-200zł/
Wiem, że for na ten temat jest wiele, tematów pewnie nie mniej, jednak nie mam czasu zbytnio zagłębiać się w ten temat.
Co sądzicie o
panasonic DMC-FZ48 albo dmc-tz20.
http://allegro.pl/nikon-l810-4-kolory-2 ... 17976.html
Może coś innego ?

Dzięki za szybką pomoc.



Pozdrawiam serdecznie.

Awatar użytkownika
j_zuzia
Bardzo towarzyski
Posty: 319
Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 20:28
Lokalizacja: Rzezawa/Brzeźnica
Kontaktowanie:

Re: Proszę o pomoc w wyborze aparatu.

Postautor: j_zuzia » środa, 18 lipca 2012, 18:09

Ja ci nie poradzę o na kompaktach się nie znam bo jak się ostatnio tą półka interesowałem to modeli nowszych wyskoczyło miliony od tamtej pory.
Jedyny parametr na jaki warto i należy zwrócić uwagę to czas uruchomienia i czas reakcji. reszta jest mniej ważna.

Awatar użytkownika
przemo
Uzależniony
Posty: 696
Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2005, 12:55
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: Proszę o pomoc w wyborze aparatu.

Postautor: przemo » środa, 18 lipca 2012, 21:08

Zakupiłem Sony DSC-HX9V. I pewnie w zupełności wystarczy do powyzszych zastosowań.
Dzięki j_zuzia za pomoc.

pozdrawiam.

Alitka