Korepetycje z języka angielskiego

Dział dla tych którzy potrzebują korepetycji lub chcą ich udzielać.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
skrzypion
Przechodzień
Posty: 4
Rejestracja: czwartek, 26 września 2013, 14:50
Kontaktowanie:

Korepetycje z języka angielskiego

Postautor: skrzypion » czwartek, 26 września 2013, 14:53

Szanowni Państwo!

Jestem nauczycielką języka angielskiego, która od niedawna mieszka w Bochni. Języka uczę od 14. roku życia, pracowałam już ze wszystkimi możliwymi grupami od uroczych przedszkolaków do dorosłych silnie zmotywowanych, żeby w krótkim czasie poprawić swoje językowe kompetencje. Nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych, pracuję z uczniami zdolnymi, którym trochę nudzi się na zwykłych lekcjach w szkole, jak również z tymi, którym trzeba pomóc zdać do następnej klasy. Przygotowuję również do egzaminów i certyfikatów, pracowałam w trzech gimnazjach trzymając mocno kciuki za wszystkich moich uczniów podchodzących do egzaminu gimnazjalnego, mam ‘na koncie’ również wielu maturzystów, studentów walczących z sesją. Moje zajęcia są również dla wszystkich tych, którym marzą się certyfikaty FCE, CAE i CPE. Dla każdego staram się wybrać tok nauczania idealnie dopasowany do potrzeb, motywuję zwracając uwagę na mocne strony, a te słabsze ćwiczę do skutku. Podsumowując:

Mgr filologii angielskiej z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu

Zajęcia indywidualne i w grupach (negocjacja ceny)

Dla dzieci, młodzieży i dorosłych

Od początkujących do zaawansowanych

Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego, matury i certyfikatów

Zapraszam na zajęcia!

Awatar użytkownika
TipSy
Przechodzień
Posty: 28
Rejestracja: piątek, 20 października 2006, 09:42
Lokalizacja: powiat Bochnia
Kontaktowanie:

Re: Korepetycje z języka angielskiego

Postautor: TipSy » wtorek, 17 grudnia 2013, 17:58

Proszę podać jakiś namiar.