ANGIELSKI - KOREPETYCJE

Dział dla tych którzy potrzebują korepetycji lub chcą ich udzielać.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
norq
Przechodzień
Posty: 2
Rejestracja: sobota, 6 kwietnia 2013, 18:53
Kontaktowanie:

ANGIELSKI - KOREPETYCJE

Postautor: norq » czwartek, 29 sierpnia 2013, 22:43

ANGIELSKI - KOREPETCJE

Witam!
Studiuję filologie angielską(nauczycielską) na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie!
Obecnie znajduję się na 2 roku i chętnie udzielę pomocy w nauce języka angielskiego.

Mogę pomóc osobom, które mają zamiar przystąpić do gimnazjady/matury/matury rozszerzonej.
Korepetycje oferuje także młodszym uczniom, którzy dopiero zaczynają naukę języka!

CENA: 20zł/h
NR KONTAKTOWY: 783602542

Vintage
Przechodzień
Posty: 9
Rejestracja: czwartek, 10 maja 2012, 11:19
Kontaktowanie:

Re: ANGIELSKI - KOREPETYCJE

Postautor: Vintage » piątek, 30 sierpnia 2013, 10:46

Mówisz, że studiujesz filologię angielską, oferujesz pomoc w nauce języka obcego a nawet dobrze nie znasz swojego ojczystego. Dobra rada, chcesz pozyskać klienta, nigdy nie zwracają się do niego "Witam." Zaznaczasz tym swoją wyższość nad nim tym samym sugerując że jest on mniej ważny od Ciebie, a powinno być na odwrót. Nie sądzisz ?

Insuit
Przechodzień
Posty: 2
Rejestracja: piątek, 30 sierpnia 2013, 16:22
Kontaktowanie:

Re: ANGIELSKI - KOREPETYCJE

Postautor: Insuit » piątek, 30 sierpnia 2013, 16:31

Wielce Szanowny Panie Vintage!
Jestem pełen podziwu wobec pana postawy. Forum Bochnianina z pewnością jest miejscem, w którym należy stosować oficjalny styl wypowiedzi. Jednakże, zwracając się do Pana Norq per ,,Ty" mógł Pan urazić jego dumę, gdyż nie znają się Panowie osobiście. Pan, jako osoba o wysokim poziomie kultury i ogłady, powinien to wiedzieć.
Z wyrazami szacunku,
Insuit.

Vintage
Przechodzień
Posty: 9
Rejestracja: czwartek, 10 maja 2012, 11:19